2012. június 17., vasárnap

5+2 képen Dora Abodi és Dora Mojzes divatbemutatója

Mindig is kedveltem az olyan művészeket, kreatívan gondolkodó embereket, akik együtt dolgozva inspirálják a másikat, nyilvánvalóan hatva egymásra, ugyanakkor képesek egymástól eltérő alkotásokkal a közönség elé állni.

Abodi Dóra és Mojzes Dóra számomra épp ilyenek, ezért is élveztem tegnap annyira kettejük divatshow-ját a Sofitel Hotelben. Az estéről telefonnal készítettem néhány fotót, és mivel a divathoz annyira nem értek, a "mondjam vagy mutassam" elv alapján inkább az utóbbit választom. :)

Az első kép a várakozás pillanatait örökíti meg, avagy elvan az újságíró, ha a mobiljával játszhat... ;-)))


A repcsi nem volt a show része, de szerintem még impozánsabbá tette az eseményt.


A ruhák közül nekem ez volt az egyik kedvencem:


Variációk feketére Mojzes Dórától:


Fotósok munka közben:



A VM Supermodel 2012 döntősei, akik közül nemcsak győztest avattak, hanem néhány szerencsés lány a két divattervező kreációit is viselhette.


Ti szeretitek Abodi Dóra és Mojzes Dóra kreációit? És a magyar divattervezőket? Ugye, nektek is megvannak a kedvenceitek, akiknek a butikjában az éves fizetéseteket is ott tudnátok hagyni? ;-) Hajrá, jöhetnek a nevek és márkanevek, kíváncsian várom a válaszaitokat. :)

Mia

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése