2014. november 2., vasárnap

Kényeztesd érzékeidet virág-, gyümölcs- és gourmet illatokkal télen is

Amikor először hallottam az új Air Wick Eternal Scents illatgyertyákról, csak annyit állapítottam meg, hogy aha, tök jól hangzik a neve. Meg hogy "eternal", vagyis a név alapján ezek örökké égnek - na jó, legalábbis talán elég sokáig. :) De mivel nem használok ilyesmit, gyertyát is csak ritkán gyújtok, egyszerűen vállat vontam, és folytattam, amivel épp foglalatoskodtam. 
 
Aztán alkalmam nyílt megszaglászni egy ilyen gyertyát, ami meg sem állt a hálószobámig :) ezzel azt hiszem, elég sokat elárultam arról, mennyire jött be. Az illata nem túl hívalkodó, sőt, inkább azt mondanám, hogy kellemes, ami gyorsan rabul ejti az ember érzékeit. 


Talán te is tapasztaltad már magadon, hogy a tél és az ünnepi időszak közeledtével egyre meghittebb, romantikusabb hangulatba kerülünk, és jobban igyekszünk a kis otthonunkat a harmónia szigetévé varázsolni. Ebben segíthet egy jól megválasztott illat is, vagy épp egy illatgyertya... tervezem, hogy beszerzek egyet a fürdőszobába is, hiszen három különböző illatban érhetőek el ezek a gyertyák: Keleti Rózsaszín Virág, Rubinvörös Alma és Selymes Vanília.
 

Az Air Wick® Eternal Scents illatgyertyák a nagyobb szupermarketekben, hipermarketekben és a drogériahálózatok üzleteiben kaphatók, körülbelül 2000 forintba kerülnek, de szerintem ez azért sem túl sok, mert egy-egy ilyen elég "kiadós": akkor is illatozik, ha nincs meggyújtva. Érdemes kipróbálni. Bármelyiket. Szerintem. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése