2015. április 22., szerda

Gyanta vs. krém - Veet termékeket teszteltem

Mivel egy ideje elégedett vagyok a hiperszuper borotvámmal, idejét sem tudom, mikor került a kezembe (vagyis inkább a lábaimra) a Veet bármelyik terméke... na jó, talán úgy 3-4 éve. De a márkáról és a termékekről is jók az emlékeim, ami alatt most nem a szőrtelenítést, mint procedúrát értem, hanem az eredményt, természetesen. :)

Ez, mármint a sima lábak emléke rémlett fel bennem, amikor átvettem a két újdonságukat tartalmazó csomagot... és alig vártam, hogy nekiállhassak a tesztelésnek.


A termékekről elöljáróban annyit, hogy a természet erejével ígérik a csodálatosan selymes és sima bőrt. Nekem, nekünk. Veet Natural Inspirations családnak nevezik ezeket az új termékeket, amik közel 90%-ban természetes eredetűek, és olyan értékes olajokat tartalmaznak, mint a szőlőmagolaj, a gránátalma olaj, az argánolaj vagy az aloe vera. Jól hangzik, ugye? Lássuk, mit tudnak. :))

A teszt első része - a fájdalommentesebbik - abból állt, hogy felnyitottam, megnézegettem, megszaglásztam mindent. A gyantának a színe tetszett nagyon, de állagra és illatra pont olyannak tűnik, mint az előző Veet gyantám, amit anno használtam. A krém illata viszont szuperfinom, nagyon tetszett, persze ez a használat során már nem érvényesült, sőt, a procedúra végére éppen olyan szaga lett, mint a korábbi szőrtelenítő krémeim bármelyikének. De legalább az elején kellemes volt, az is sokat jelent.


Maga a termékteszt nálam úgy nézett ki - egy régi reklám után szabadon, amiben Heidi Klum szőrtelenítő krémet próbált ki -, hogy egyik lábamon gyantáztam, a másikon krémeztem. Ne aggódjatok, a szőrös lábaim látványától megkímélek mindenkit, csak egy homályos képet mutatok.


A krémet kentem fel először, mondván, hogy amíg hat, gyantázok. Szerintem pontosan 7 és fél percig hagytam fent - azt írták, 5-10 percig lehet... :) és az eredmény, hát, meglepett: mindenhol szép, sima lett a lábam (nem voltak olyan helyek, ahol foltok maradtak volna...), és tényleg hidratált érzet maradt a krém használata után, ahogy a dobozon írták. Leszedni a mellékelt spatulával könnyű, és lemosni is gyors és egyszerű. Csillagos ötös!

A gyantára ez utóbbi nem igaz: nagyon hatékony "csodaszer" a szőr ellen, ami tartós eredményt biztosít (a szépségért meg megszenvedünk, aztán elfelejtjük a fájdalmat), de a lemosása nem egyszerű feladat... vízzel nem is jött le rendesen a maradék, de szerencsére eszembe jutott, hogy a kék, tégelyes Nivea Creme remekül leszedi, és hát így is lett. :)

Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de nekem a gyantázásról mindig beugrik ez a filmjelenet - Mi kell a nőnek, és Mel Gibson. Klasszikus. :D


Mire számítok a teszt után? A krémezett lábam 1-2 napon belül "szúrni fog", de a gyantázott hetekig is szőrtelen maradhat. Legalábbis ebben reménykedem. :)

A termékekért köszönet a Veetnek és a Well PR-nak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése