2016. január 22., péntek

Új fejezet a Coca-Colánál

A héten ismét új fejezetet nyitott a 130 éves Coca-Cola. A Párizsban bejelentett új, „egy márka” stratégia lényege, hogy visszatér a gyökerekhez, és ezentúl az ikonikus Coca-Cola égisze alatt jeleníti meg a termékcsalád többi tagját, nálunk a Coca-Cola light-ot és a Coca-Cola zero-t is.

Az új megközelítést a „Taste the Feeling” kampány közvetíti világszerte. A globális kampány nálunk holnap este 20.45-től indul a „Himnusz” (Anthem) c. tévéreklámmal a legnagyobb kereskedelmi és tematikus csatornákon. 


A kampányhoz még további 9 reklámfilm készült, továbbá 100-nál is több kampányfotó, amelyeket két neves divatfotós, Guy Aroch és Nacho Ricci jegyez. Ezek a gyönyörű, a jéghideg Coca-Cola üdítőitalt középpontba emelő képek valószínűleg pár évig hangsúlyos vizuális elemei lesznek majd a világ nagyvárosainak.


Forrás: Well PR

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése