2012. november 5., hétfő

Interjúm az X-faktoros Antal Timivel

A hosszú hétvégén nemcsak annyi történt, hogy elmentem egy kicsit pihenni, hanem valami egészen más is: megjelent az X-faktoros Antal Timivel készült interjúm. :) Nagyon vártam már a megjelenést, mert ez a beszélgetés teljesen új energiákkal töltött fel - a számos teendő, szerveznivaló és más interjú közepette -, és bizony még akkor is mosolyogtam, amikor újraolvastam.

Timivel az X-Faktor sajtótájékoztatóján találkoztam, miután Malek Miklós odasúgta nekem: úgy beszélgessünk, hogy Antal Timi "A hang" 2012-ben... hát, én drukkolok neki!


Az interjúból írt anyagot itt olvashatjátok: kattints a Wellness Cafe linkjéért!

Nektek ki a kedvencetek az idei X-faktoros mezőnyben? :)

Fotó: RTL Klub/ Nánási Pál

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése