2013. június 11., kedd

Büszke lehet rájuk az ország!

Hétfőn késő este hazatért az Attraction együttes Angliából, ahol megnyerték a Britain's Got Talent tehetségkutatót. A sajtó képviselőinek egyetlen alkalommal, még a reptéren volt lehetőségük kérdezni tőlük. Én sajnos nem tudtam kimenni, de ma reggel első dolgom volt elolvasni, mit írnak hazaérkezésükről az újságok. "Mini lapszemle" című rovatunk következik.

Először is hadd mondjad annyit, hogy persze, tudom, mennyire másképp tálalnak eseményeket a különböző profilú, típusú lapok, de még egy ilyen egyszerű hírt is teljesen máshogyan írt meg például a Magyar Nemzet Online vagy a Story Online. :)

Az elsőnél a cím bulváros, "Ki sem nyithatták a szájukat az Attraction tagjai", amit én kicsit túlzónak érzek, de természetesen megértem, hogy kell a látogató. :) A másodiknál pedig tudjuk, mit várunk, és azt is kapjuk - érdekes módon kicsit lájtosabb címmel: "Így érkezett haza az Attraction!". Végül is, minek túlbonyolítani, így is rá fogunk kattintani - én biztosan. :))

Olyan lapok is vannak, akik elsősorban fotókkal számolnak be a győztes csapat hazatéréséről, de olyanok is, akik videós anyagot készítettek, például a Blikknél dolgozó kollégáim. :) Megint mások pedig azt a címet adták cikküknek, hogy hivatásos tánckarrierben bízik az Attraction.

Szóval, mondom én, érdekes, hogy egy és ugyanazon hírt hogyan tálalnak a különböző lapok... szerintem ha van időtök, szemezgessetek egy kicsit a cikkek közül, mert nemcsak érdekes, hanem sokkal nagyobb rálátásotok is lesz egy-egy témára. Szerintem. :)))

Az Attraction győztes produkciója - elképesztő, tényleg, akárhányszor megnézném (és szerintem a zsűri is így van ezzel, mert állva tapsoltak az Attractionnek). A videót ide kattintva nézhetitek meg.

Szép volt, Attraction, gratulálok! Az egész ország büszke lehet rátok. (Jé, még rímel is. :))


Fotó: Facebook 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése