2014. január 15., szerda

Ezek nem százasok! Vagy mégis?

Hétfőn rájöttem, hogy mostanában a stand up comedy "üldöz engem". A szombati műsorvezetés gyakorlat vizsgámon Zabolai Margóval beszélgettem, aki a magyar stand up comedy-s lányok nem túl népes táborából való, hétfőn pedig a Dumaszínházba mentem sajtótájékoztatóra.

Badár Sándor és Hadházi László ugyanis olyan dologra készül, amire túlzás nélkül mondhatjuk, hogy egy életben csak egyszer van: idén februárban ünneplik az 50. születésnapjukat, majdnem egy napon. A jubileumi évforduló apropójából pedig közös gálaesttel lepik meg a közönséget, amiből ízelítőt is adtak a sajtótájékoztatón.


A moderátor Litkai Gergely volt, akinek megmondom őszintén, nem teljesen értettem a szerepét, számomra ugyanis még gördülékenyebb és viccesebb lett volna, ha a két ünnepelt egymást mutatja be, és úgy mókáznak a színpadon... de lehet, hogy másoknak más a véleménye, és nekik meg így tetszett jobban a dolog. :)


Mindenesetre az biztos, hogy a félórás programon remekül szórakoztunk, és lenevettem a sminkem (lesírtam a nevetéstől :)). Szóval nekem kedvet csináltak ahhoz, hogy a teljes műsort meg akarjam majd nézni februárban.


Egy kis ízelítő a sajtóanyagból:

"A humor 100-asai, a jubileumi előadáson garantáltan, baráti alapon elfújják egymás gyertyáit, és ünnepélyes keretek között, lelkifurdalás nélkül lerántják egymásról a leplet. Fény derül arra, hogyan lett Hadházi Lászlóból betanított gyógyszergyári mérnök, illetve milyen hatása van a 98%-os alkoholnak és a morfiumnak egyszerre az emberi szervezetre. És magyarázatot kapunk végre arra, milyen szerepet játszik Badár Sándor életében a retrodiszkó, a verekedés, a bicikli és a pörkölt.

50 évről minden, ami 100 percbe belefér: a nagymama pofonja, a korai vállalkozói korszak, katonaélmények, barátságok és 10 év Dumaszínház…"




2014. február 8-án, 9-én és 10-én este, 50 + 50 = Badházi!

A Dumaszínház színpadán a 100%-ig 50-esek.

Fotók: Somfai Lídia

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése