2014. január 12., vasárnap

Ilyen volt a műsorvezetői vizsgám a TV2 Akadémián

Sokan kértétek, hogy meséljek a vizsgámról a TV2 Akadémián, és arra gondoltam, e-mailek helyett egyszerűbb itt - úgysincs benne semmi atomtitok, amit ne írnék, vagy ne írhatnék fel örömmel a netre. :) Nos hát, az egész úgy kezdődött, hogy jó előre tudtuk, "mokkás beszélgetést" kell majd vezetnünk. Ha néztetek már Mokkát a TV2-n, márpedig biztos, hogy néztetek, akkor tudjátok, hogy néz ki egy ilyen: vendég érkezik, megkapja a mikroportot, beül, a műsorvezető kérdezi, ő válaszol. Az egész pár perc (ezt a műsorvezető mindenkinél tudja, és mutatják is neki, hol tart, ill. mikor kell lezárnia), aztán elköszönnek, a vendégnek megköszönik, a műsor pedig folytatódik tovább.

Ez a mi esetünkben úgy nézett ki, hogy a vizsga előtt néhány héttel megtudtuk, négy percet kell beszélgetni egy általunk hívott vendéggel, általunk választott témában. Oké, gondoltam, ez nem okozhat olyan oltári nagy gondot. Végül majdnem okozott. :) A szervezéstől nem tartottam, hát, kellett volna. Egy kicsit. Volt ugyanis egy tuti ötletem, aki úgy volt, jön. Aztán családi okok miatt mégsem tudta vállalni. Ez két nappal a vizsgám előtt derült ki. Szerencsére azonban másik irányban is kérdezősködtem, és nagyon örülök, hogy végül is ez lett a hipertuti. Volt kolléganőm, Zabolai Margó ugyanis még decemberben mesélte, hogy időközben stand upolni kezdett, és egyre több helyre hívják - januárban például több fellépése is lesz, például itt. Írtam neki, megbeszéltük, eljött, és szerintem nagyon jót beszélgettünk. Kérdeztem arról, hogyan kezdte, hogyan indult el a stand upolás útjain, mit szólnak hozzá a fiúk, amikor megtudják, mivel (is) foglalkozik, a nagy öregekkel találkozik-e, illetve, hogy mit lehet ezzel elérni.

Az értékelés úgy történt, hogy a vizsga után megdicsértek minket, ami nagyon jól esett :) bővebb, részletesebb értékelést pedig később kaptunk. Két csoportra osztottak minket, én az elsőben voltam. Leültünk a Mokka stúdióban, ahol a képzési vezető és a szakvezető tanárunk értékelt minket. Először engem. :) Négyest kaptam. Az értékelés szerint sokat fejlődtem, de még mindig túl kedves vagyok az interjúalannyal, és nem kell ennyire megfelelnem sem neki, sem másoknak. Ebben lehet valami, de szerintem ezen javíthatok, és egyelőre tényleg ez legyen a legnagyobb bajom... :) :)

A négyesnek örülök, és annak is, hogy saját mércém szerint tisztességgel-becsülettel teljesítettem ezt a vizsgát. Egy dolog miatt örültem volna, ha ötös, és tényleg csak ezért: az összes többi jegyem jeles, csak a végső vizsgám lett négyes. De, ahogy az előbb is mondtam, egyelőre ez legyen a legnagyobb bajom... :) :)

És hogy hogyan tovább? Egyelőre annyi biztos, hogy január 19-én lesz a TV2 Akadémia nyílt napja a Symbol Budapestben, ahol mi, műsorvezető hallgatók (vagy már lassan első végzett osztály :)) is kapunk lehetőséget arra, hogy bemutatkozzunk, szerepet vállaljunk, ki-ki igényei és lehetőségei szerint. Aznap szeretnék ismét beszélni a műsorötletemről az illetékesekkel... meglátjuk, sikerül-e. Drukkoljatok! ;) A Kasza! pedig január végén folytatódik, és remélem, ott is számítanak rám, de erről később tudok bármit is mondani.

Végül, de nem utolsósorban nagyon köszönöm Nektek ezt az elképesztő energia-tömeget, biztatást és dicséretet, amit a vizsgám előtt-után-közben kaptam tőletek. Nincs erre jobb szó, tényleg: KÖSZÖNÖM! Ti vagytok a legjobb olvasók, ismerősök, barátok. Szeretlek Titeket. :) Hálából ígérem, 2014-ben is rendszeresen jelentkezni fogok, ha akadémiás hírekkel már nem is, más érdekességekkel, beszámolókkal biztosan. :) Addig is legyetek rosszak, és szóljon a rock'n'roll! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése