2015. február 20., péntek

Egyedi kollekció mutatkozott be a BP Shopban

Sztárokkal debütált az urbánus irányzat újdonsága
Egyedi kollekció mutatkozott be a BP Shopban

Kivételes meglepetéssel rukkolt elő a Puma és BP Shop! New York elsőszámú divatközössége, az Alife és a már klasszikusnak számító Puma különleges darabokkal lepte meg a divat elkötelezettjeit. A kollaboráció  termékei most hazánkban is bemutatkoztak, az eseményre néhány híresség is ellátogatott.

Bátor, büszke és letisztult – e fogalmak mentén hívta életre egyedi designtermékeit az Alife. Az exkluzív márka sneaker és lifestyle üzlete évek óta az urbánus divat Lower East Side-i fellegvára, most pedig a Puma közreműködésével dobta piacra legfrissebb produktumait. Hazai berkekben a BP Shop üzletében mutatkozott be a limitált kiadás.


„New York nem Amerika, Amerika nem New York - így lehetne ezt a jelenséget legjobban kifejezni. Az Alife egy alulról szerveződő közösség, a street és urban közeg nyugati egyesítő pontja. Graffiti, metro, betondzsungel - ebből merít a márka mind divatban, mind közösségszervezésben. A Puma-Alife kollaboráció egy régi kapcsolat, amit most újraélesztettek. Az Alife kreativitása és a Puma technológiai öröksége egyesült. A BP Shop atmoszférája közel áll ehhez az Alife életérzéshez, így tökéletesen közvetíti a brand világszemléletét” – avatott be a háttér információkba Géczi Orsi, aki a Puma hazai képviseletében nyitotta meg a rendezvényt.

„Az Alife jelenséget bátor színhasználat és egyszerűség jellemzi. A manhattani üzleten és a webshopjukon kívül sehol nem kaphatóak a termékei. Ez egy kivételes alkalom, hogy eljött Európába, Magyarországra. Örülünk, és büszkék vagyunk rá, hogy az Alife egy kollekció erejéig eljut a BP Shopba. A Puma több designer brand-del is összeállt, amelyek egyelőre titkosak, de a BP Shopba is érkezik majd egy-egy darabjuk. Emellett fontosnak tartjuk, hogy a nemzetközi megjelenéssel lépést tartsunk, hiszen ez ebben a kultúrában elengedhetetlen” – mondta Simon Bence, a BP Creative vezetője.


A kollekció darabjaira olyan ismert arcok is kíváncsiak voltak, mint Iszak Eszter, Ada, Szegedi Kata, Lendvai Lilla, Miskovits Marci, a Biebers egy-egy tagja, valamint a Mary Popkidsből ismert Kamau Makumi.




„Mindig éppen az aktuális hangulatomtól függ, hogy milyen összeállításban indulok el otthonról. Van, hogy csajosan öltözöm, máskor pedig sportosabb, undergroundabb szettet választok. A hétköznapokban azonban mindenképpen közel áll hozzám ez a laza stílus” – kezdte Iszak Eszti, aki rögtön kedvencére lelt az újdonságok között: „A chrome cipőbe első látásra beleszerettem, egy ilyen darab még hiányzik a gyűjteményemből” – folytatta a VIVA TV műsorvezetője, aki tavaly testközelből is megtapasztalhatta a kollekciót inspiráló közeget. „2014 tavaszán eljutottam New Yorkba, ahol rengeteg cipőüzletben is jártam, és abszolút magával ragadott a nagyvárosi divathullám, amit most az Alife termékek újra előhívtak bennem.”


Az este folyamán bemutatkozott a Puma X BP Clothing Family is: JumoDaddy, bassmusic producer, DJ N1CE, hip-hop DJ és Iamyank, future electronic producer-előadó - ők a két márka közös művészei, akik a jövő ízlését formálják.

Forrás: RedLemon Media

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése