2015. június 2., kedd

Crystal Nails körömlakkteszt - 3. rész

Az előző körömlakktesztes irományomban, vagy talán az azt követő Facebook beszélgetésben, már nem is tudom... szóval a lényeg, hogy valamikor azt ígértem nektek, beszámolok az illatos levendulás-macaronos lakkozást követő napokról és a lemosásról is. Még mindig amondó vagyok, hogy túl vékony rétegben vittem fel a lakkot, mert pár nap után intenzíven kopni kezdett a körmeim hegyénél (ezt hogy mondják körmös szaknyelven?! :D), és az bizony nem szép - legyen szó zselés vagy nem zselés lakkról, a típus ilyen esetben teljesen mindegy. Ha kopik, az ronda, és kész. Tehát nem volt más hátra, mint előre: lemosófolyadékot kikeres, körmökön elegyenget, és vár. Egy percet.

A dobozon leírtak szerint pontosan ennyi idő múlva kellett volna a lakknak "lerobbannia" - szó szerint idézve - a körmeimről, de ez nem történt meg. Sőt, maga a lemosás is többször ismételt folyamatként zajlott le, míg végül - némi kapargatással - sikerült. Ez szerintem ismételten az én tapasztalatlanságomnak köszönhető, hiszen még sosem szedtem le zselés lakkot, ezért szinte biztos, hogy bénáztam. :D De lejött, és ez a lényeg.


A következő szín, amit tesztelek, egy szép klasszikus piros, ez a neve is. Ez is zselés, hasonlóan barátságos kis (szó szerint, mini) csomagolásban, ügyes és könnyen kezelhető ecsettel. Az egyik kedves ismerősöm kérdezte, hogy mennyire könnyű felvinni ezeket a Crystal Nails zselés lakkokat, mert ő egyfolytában bénázik a sima lakkal, és unja már nagyon, hogy a körömágy-bőre meg olykor kicsit kijjebb is olyan lesz. Na, ezeket a zselés cuccokat - a kis ecsetnek köszönhetően - sokkal pontosabban lehet felkenni, szóval ez csökkenti az ilyen "mellékenős" hibák valószínűségét. :)

A vörös szín nekem nagyon tetszik, egyébként is az egyik kedvencem - lakkozásban, ruhában, cipőben, rúzsban... szóval ezzel úgy érzem, nem nyúlok mellé, és a legtöbb cuccomhoz megy is.

Ideális a hétköznapokon, és a munkahelyen sem túl sok, mivel általában kicsik a körmeim. :) Ünnepnapokra pedig egy kis feketével... hát, mit is mondjak... tökéletes választás! :))) Ha lenne ilyen körömdíszem, csak akkor lenne még tökéletesebb, de talán majd egyszer.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése