2015. június 10., szerda

Crystal Nails körömlakkteszt - 4. rész

Nem azért vártam a Crystal Nails tesztek végét, hogy jajj de jó lesz már, ha elfogynak végre a tesztelgetnivalók, hanem azért, mert a nekem legjobban tetsző színt hagytam utoljára: a Hard Laquer 14-es árnyalatát.


A hivatalosan gyöngyház rózsaszín lakk ennél a valóságban, normál fénynél némiképp világosabb, és sejtettem róla, hogy egy rétegben kicsit diszkrétebben babás, vagy hogy mondjam. :) Szóval nagyon vártam, hogy végre a saját bőrömön (pontosabban körmömön) érezzem, amire a napokban végre sor is került.

A felkenés pár perc alatt megvolt, és hát épp olyan diszkrét a lakk egy rétegben, amilyenre számítottam, de nekem épp így tetszik. A színe szép rózsaszín, de természetes hatású, inkább a fénybe tartva látszik a rózsaszínessége. (Nincs is ilyen szó... na de most már van :)).

Úgy nem tudtam lefotózni, hogy ez is látszódjon, de a természetes hatás ezen a képen jól látszik szerintem.


Ha olyan lakkra vadásztok, ami természetes, inkább ilyen körömápoló- vagy körömerősítő lakk jellegű, nem hivalkodó, és mindenhez megy, bringás cucctól a kis feketéig, akkor ezt is tudom ajánlani.

A termékekért köszönet a Crystal Nailsnek. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése