2014. február 27., csütörtök

Mi lesz a divat tavasszal?

Már januárban azon gondolkodtál, hogyan, s milyen darabokkal lehetne felturbózni a ruhatárad egy kicsit tavaszra, és most már nem is bírsz tovább várni néhány új kedvenc beszerzésével? Akkor itt egy kis ízelítő abból, hogy milyen lesz a 2014-es tavaszi divat (persze ez tényleg csak ízelítő, és kicsit szubjektív is, de remélem, hasznos lesz azért... :)).

Valahol azt olvastam, még korábban, hogy idén tavasszal a lila minden árnyalata divatba jön - hát, ez engem megmondom őszintén inkább megijesztett, ugyanis ha van szín, ami nekem borzasztóan áll, akkor az a lila.


De persze nem kell mindenben a divatot követni ;) vagy ha mégis azt szeretnénk, akkor választhatunk más irányzatokat - én is megkönnyebbültem, amikor ráakadtam újabb írásokra, melyek szerint a fagyi színek legalább olyan menők lesznek.


A Cosmopolitan.hu cikkéből pedig kiderül, hogy nemcsak ezek, hanem a hosszú szoknyák, a feliratos pulcsik és a hologramos cuccok is tuti befutók lesznek idén tavasszal.


Ezek mellett a Glamour azt írja, hogy a lézervágott darabokkal nem lőhetsz mellé idén, legyen szó felsőről, szoknyaaljról vagy táskáról. Ez a trend nekem kicsit hirtelen jött, és egyelőre nem látom magam ilyen holmikban, de egy ilyen táskára, vagy hasonló technikával készülő tavaszi csizmára talán beneveznék majd, idővel...



A tavaszi szezon kulcsdarabja számomra szinte biztosan a fehér blúz lesz. Ezek közül most is jó néhány van a szekrényemben, de úgy vagyok vele, hogy fehér blúzból sohasem elég. :) Idén nagyon mennek majd a bő fazonok, és vannak, akik azt tanácsolják, hogy vászont válassz, ha teheted, de én inkább azt mondanám, hogy vegyél egy olyat, amit a legtöbb szoknyáddal és nadrágoddal is tudsz kombinálni, és esetleg egy olyat, ami kicsit eltér a tőled megszokottól. Így egy olyan darabbal mutathatod meg a világnak az eredetiségedet, amire talán senki sem gondolt volna előzőleg. :) :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése