2014. április 23., szerda

Bemutatjuk a sztárok közös szerelmét

Vannak olyan dolgok, amelyekbe egyszerűen mindannyian szerelmesek tudunk lenni... igazam van? :) Nos, ezt a sztárok is átérzik: legutóbb Zséda, Epres Panni és Balla Eszter is szerelemre gyúlt a Massimo Dutti iránt. Mutatom is a spanyol divatmárka új üzletének megnyitójáról szóló sajtóanyagot, és a fotókat. Nézzétek, szeressétek, az üzletet pedig valamikor ejtsétek útba - szerintem érdemes. :)))

Zséda a kifinomult, romantikus darabok szerelmese
Csillaghullás a Massimo Dutti megnyitóján

Igazi sztárdömpinggel nyitotta meg új budapesti üzletét a WestEndben a népszerű spanyol divatmárka, a Massimo Dutti. Zsédenyi Adrienn, Epres Panni, Balla Eszter, Janicsák Veca és Czutor Zoltán is lelkesen csemegéztek az elegáns ruhadarabok között, miközben öltözködési szokásaikba, stílusukba is betekintést nyerhettünk. Az üzlet tavaszi kollekciója mindenkit lenyűgözött.  
„A hétköznapokban inkább sportosan öltözködök, számomra nagyon fontos a kényelem, de az eleganciára is fokozottan figyelek. Ami a színeket illeti, mindig az évszak határozza meg, hogy éppen milyen árnyalatokat viselek. Magas sarkú cipőt, ha nem kötelező, akkor inkább nem veszek fel, mert modell alkatomnak köszönhetően általában így is kiemelkedek a tömegből” – nevet Epres Panni, aki mindig szívesen tér be a Massimo Dutti üzletébe, és nem is nagyon távozik onnan üres kézzel.

Czutor Zoli, ha divatról van szó, gyakran kér tanácsot a feleségétől, hisz elmondása szerint Zsani igazi szakértő. A Belmondo együttes frontembere, ha kell, rockosan öltözködik, de ha a szituáció úgy kívánja, talpig elegánsba vágja magát.
„Ha zenekari próbát tartunk, akkor a lazább darabokat részesítem előnyben, ekkor egyértelműen az a legfontosabb, hogy jól érezzem magam a bőrömben. Egyébként a próbatermen kívül szeretek divatosan öltözni, a stílusokat azonban semmiképp sem keverem. Engem senki se lát például farmer-ing kombinációban. Színekben egyre merészebb vagyok, mióta többen mondták, hogy bátran vegyek fel élénkebb darabokat, azóta nem ijedek meg, ha egyszerre van rajtam például zöld és kék is” – meséli Zoli, aki a spanyol divatmárka új kínálatát is tüzetesen szemügyre vette.

Zsédenyi Adrienn egyszerűen imádja a divatot, nem csoda, hogy első útja a boltba vezetett, ahol alig győzött válogatni a jobbnál jobb ruhadarabok közül. A népszerű énekesnő oda van a spanyol márkáért, most is nagyon nehezen döntött, mely darabokat válassza.
„Általában sokat időzök a férfiosztályon, szeretem meglepni a páromat egy-két különleges darabbal. Ez az üzlet pont az ízlésemet tükrözi, nagyon kedvelem a letisztult, romantikus ruhákat, és színeket, és a Massimo Dutti egyértelműen ezt képviseli.”

„Zsédához hasonlóan én is a visszafogottabb darabok híve vagyok. Régebben teljesen másképp álltam a divathoz, igazából a fő szempont az volt nálam, hogy minél olcsóbban szerezzem be a ruháimat, a minőség pedig háttérbe szorult. Ma már inkább kevesebb darabom van, de azok a magas minőséget képviselik. Bizsuk helyett inkább ezüstöt veszek, turi helyett a Massimo Duttiba térek be” – mosolyog Balla Eszter, a Madách Színház művésznője, aki szerint ez az üzlet kellőképp elit, de ennek ellenére megfizethető.

Janicsák Veca a klasszikus stílus képviselője, a természetesség híve, így sminkben és ruhában is a visszafogottságra esküszik. Mert mint tudjuk, a kevesebb néha több.
A valódi spanyol eleganciát képviselő minőségi márka kizárólag divatos, magas színvonalú férfiruhák forgalmazásával indult, majd 1992-ben egy új, kreatív team vette át az irányítást. Elindították a női vonalat is, mely hatalmas sikerrel debütált az igényességhez ragaszkodó vevők körében. 
Három évvel később, a többek között a Zara, Bershka, Pull and Bear és Stradivarius márkákat is tömörítő Inditex cégcsoport vásárolta meg a vállalatot, de megtartották annak egyedi stílusát. A Massimo Dutti mára világmárkává nőtte ki magát, mely abszolút kedvence lett a huszonöt és ötven év közötti, sportos életmódot kedvelő városi férfiak, valamint a hasonló korosztályú, elegáns, de egyben praktikus minőségi divatot követő városi nőknek. 
A spanyol elegancia vezető márkája 600 m2-en nyitotta meg új üzletét a WestEndben.

Fotók és sajtóanyag: Just Creative

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése