2012. augusztus 22., szerda

Mi a siker titka?

Vannak percek, sőt, órák, amikor komolyan elgondolkodom, mi a siker titka. Miért lesz sikeres "B", ha "C" is nagyon hasonló kvalitásokkal rendelkezik, "D" pedig talán még jobbakkal is. Nos, eddig a sztárok kapcsán arra jutottam, hogy a tehetség nem minden. Ezzel eddig nyilván nem váltom meg a világot :) de hogy mi minden kell még hozzá? Nos, szerintem egy nem hétköznapi személyiség (aki azért tud alkalmazkodni, főleg olyan kérdésekben, amiket a menedzsmentje ajánl), egy nagyon jól felépített imidzs, egy profi stáb, állandó médiajelenlét (néha meglepő húzásokkal ;)), és ami szerintem még nagyon fontos: egy olyan családi és baráti kör, vagyis egy Háttér, így, nagy betűvel, akik akkor is úgy állnak mögötte, mint az első napokon.

Szerintem Beyoncénak mindez megadatott: elképesztő tehetség, fantasztikus személyiség, olyan szakmai és emberi Háttérrel, amiről sokan csak álmodoznak. Ez az egyik kedvenc dalom tőle, mert úgy érzem, ebben ő maga is igazán benne van - még jobban, mint bármely korábbi dalában, amit meghallgattam és megszerettem tőle. :)


Nektek bejön Beyoncé stílusa, illetve ez a dal? Kíváncsi vagyok, szerintetek milyen? Illetve, hogy szerintetek mitől és hogyan lesz valakiből sikeres ember, sikeres sztár? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése