2012. december 12., szerda

Designercuccok és nyuszik - ismét megnyílt az Ajándék Terminál

Hallottatok már a Design Terminálról? Ha szeretitek a kortárs magyar divattervezők és kreatív művészek munkáit, akkor egész biztosan. Én bevallom őszintén, eddig sosem jártam itt, de pénteken egy különleges sajtótájékoztató kapcsán ismerkedhettem meg a hellyel, már úgy értem, személyesen. :)

Ugyanis a Design Terminál immár másodszor rendezi meg Ajándék Terminál névre keresztelt rendezvénysorozatát, ami december 8-tól 23-ig várja az érdeklődőket. Itt nemcsak gyönyörködni lehet a csaknem száz magyar tervező kiállított tárgyaiban, hanem a nekünk tetszőeket meg is lehet vásárolni.

Vannak itt ruhák, játékok, órák, tálak, bútorok... szóval vásárlási kedvünknek csak a képzelet, no meg a pénztárcánk szab határt. De el kell mondanom, hogy a legtöbb holmi nem olyan drága, mint amilyenre tippeltem volna: egy-egy látványos kreációért nem mondom, hogy nem kellene kicsit mélyebben a zsebünkbe nyúlnunk, de ha már a nyúl jött szóba, az általam imádott nyuszifigurák közt már 3000 Ft-ért találhatunk olyat, ami nemcsak a mi szívünket dobogtatja meg, hanem bármelyik kis rokonunkét is. Ennél pedig nem is kell szebb ajándék karácsonyra. :)

Íme néhány fotó az Ajándék Terminál legszuperebb holmijairól. Srácok, lányok, ki jön velem holnap a második fotón látható rózsaszín nyusziért? :-)))















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése