2012. december 14., péntek

Kamarás Iván ajándéka

A színész lehet éppen Amerikában, vagy dolgozhat itthon, tudatosan szán időt a feltöltődésre is. Elmondása szerint, ehhez olykor nem kell több, mint egy nagy beszélgetés egy jó baráttal, vagy egy kellemes este egy jó könyv, egy szép vers társaságában. A lényeg a hangulat, amelyet olykor fel lehet dobni egy kevéske aranyló skót nedűvel.

Kamarás Iván szerint a whisky-fogyasztáshoz fel kell nőni. A színész maga is sokféle variációt kipróbált, először például kólával keverte, de ma már magában, vagy maximum szódával issza. Szerinte egy érett férfi értheti meg igazán az aranysárga ital zamatát, s képes a valóban mértékletes alkoholfogyasztásra. Úgy tartja, mélyebb beszélgetések alkalmával igen jó szolgálatot tehet.

„Horváth Charlie nagyon jó barátom, sok emlékezetes estét töltöttünk el egy-egy pohár whisky mellett. Amerikában viszont a nagy távolságok miatt a kisebb alkoholtartalmú italokat részesítik előnyben, hiszen egy-két pohár után még volánhoz lehet ülni” – mondja Iván.



A színész a fajdkakasos whiskyvel hol máshol is ismerkedhetett volna meg, mint ott, ahol ezt az italt „Az élet vízének” nevezik.

„A whisky hazájában, Skóciában forgattunk, ott kínáltak meg a Famous Grouse-zal, és mivel a skótok esküdtek rá, én is megkóstoltam, és meg is kedveltem. Akkor még nálunk nem lehetett kapni, ma már viszont ezt ajándékozom a barátaimnak is, mert egy férfias meglepetésnek tartom, amit a számomra igazán fontos embereknek adhatok. Decemberben van a születésnapom, biztos vagyok benne, hogy lesz belőle az ajándékok között is.”


Iván eddig két olyan szerepet kapott, amely whiskyzést kívánt tőle. A Macska a forró tetőn című darabban egy lesérült rögbijátékost alakított, aki ivásba fojtotta bánatát.

„Az előadásban nyomon követhetőek az egyes stádiumok, a szalonspicctől a teljes lerészegedésig. A kellék pohárban természetesen nem whisky, hanem tea volt. Az egyik próbán azonban gondoltunk egyet és kipróbáltuk, milyen lenne igazi whiskyvel! A második felvonásban már összeakadt a nyelvem, és itt abba is maradt a kísérlet” – fedi fel Iván a kulisszatitkot.


A Boldogtalan hold című előadásban pedig az alkoholproblémákkal küzdő Jamie szerepét játszotta, aki a történet végére gyakorlatilag halálba issza magát.

„Amikor ezeket a szerepeket játszottam, még el sem tudtam képzelni, hogy valaki kerülhet olyan helyzetbe, hogy ennyire elveszik az élet útvesztőjében. Aztán persze engem sem kímélt az élet, ahogy mindenki más, a későbbiek során megtapasztaltam a nehézségeket – én viszont, talán a fenti szerepekből is okulva, alkohol nélkül másztam ki a gödrökből” – zárja le a beszélgetés Kamarás Iván.

Fotók és sajtóanyag: RedLemon Media

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése