2012. december 28., péntek

Geszti Péterrel beszélgettem :)

Végre az újságárusoknál a Presztízs Style magazin, melyben számos érdekes írást és szép divatanyagot is találhattok. No meg egy olyan interjút, amire igazán büszke vagyok: Geszti Péterrel beszélgettem, méghozzá nagyon sokat és nagyon jót. :-)))

Szerintem a jó interjú nemcsak olyan, mint az interjúalany (ahogy az egyetemen tanítják... :)), hanem valami egész mást is beteljesít: mindkét fél kap tőle valamit. Valami olyasmit, amitől úgy érzi, többé, jobbá, teljesebbé vált, és esetleg másként képes tekinteni néhány dologra a világban. Nos, nekem ilyen élmény volt ez a beszélgetés, és remélem, nemcsak kaptam, hanem adtam is valamit a beszélgetőpartneremnek. :)

Az interjú így néz ki - elolvasni ekkorában nem tudom, mennyire lehet, de mindjárt kiderül. :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése