2013. január 2., szerda

Szépségteszt - megláttam, kipróbáltam, megírtam

Ahogy a Facebookon is írtam, ez az év valószínűleg a terméktesztelésekről fog szólni - az első munkáim legalábbis biztosan. Hamarosan ásványvizeket fogok kóstolgatni, és ehhez kapcsolódóan szervezünk egy fotózást is, de most egész más jellegű termékekkel kapcsolatban is megosztanám veletek a tapasztalataimat. Víz mondjuk ezekhez is kellett, ugyanis jó ideig nem jöttem ki a zuhany alól, amikor a Dikson ArgaBeta Line termékeit próbáltam ki. ;)

Először értelemszerűen a sampont, ami a csomagoláson olvasható felirat szerint argán olajat és tengeri alga kivonatot tartalmaz, és minden hajtípusra alkalmazható. Táplálja, erősíti a hajat, miközben fényesebbé és egészségesebbé teszi, valamint az öregedéstől is óvja. Nos, ez utóbbit egy használat után nyilván nem tapasztalhattam olyan látványosan, de a többi állítás stimmelt. :) A hajam tényleg lágyabb, puhább tapintású és fényesebb. Sőt, szerintem nem is zsírosodik olyan gyorsan, mint szokott: 3 napja mostam hajat, közben voltam koncerten, edzeni, stb., de talán még a ma estét is ki fogja bírni. :)


A samponban lévő hasznos alkotóelemek áldásos hatásait valószínűleg a beauty mask és a hajolaj is erősíti. A balzsamot a Robin Hood egyik verekedős jelenete közben kentem fel, és bár az volt a csomagolásra írva (angolul), hogy akár azonnal is le lehet öblíteni, mert hatása azonnali, egy fodrász ismerősöm tanácsára azért pár percig fennhagytam. Konkrétan akkor mostam le, amikor befejezték a srácok a verekedést a tévében. :))) Ez kb. olyan 3-4 perc lehetett. Öblítés és törlés után pedig felvittem a hajolajat, aminek nagyon tetszett a színe - konkrétan olajszínű volt. :))) Tudom, ezen nem kellene meglepődnöm, de ritkán használok ilyesmit, ez az igazság... :D

Egyetlen kis negatívum, hogy a termékmintákon nem volt rajta magyarul, hogyan kell őket használni, de a hajolajon még angolul sem, csak olaszul. Mindegy, pár percig ezt is fennhagytam, leöblítettem, és kész. :) A  kereskedelmi forgalomba kerülő flakonokon és tubusokon gondolom, majd úgyis ott lesznek a szükséges infók magyarul is. A mintáknál általában még nem annyira mérvadó az ilyesmi. :)

Összességében viszont nagyon elégedett vagyok a termékekkel, én szívesen használnám őket rendszeresen is. Tetszik az illatuk, a textúrájuk, és az is, hogy értékes alapanyagokból készülnek, amik jót tesznek a hajnak. Ezek a hatások hosszabb távon biztos még jobban érzékelhetőek, de annak is örülök, hogy most megismerkedhettem ezekkel a termékekkel - a Szépség.eu szalon & shop jóvoltából. :)

Folytatás következik még több termékkel - remélhetőleg hamarosan.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése