2015. január 13., kedd

200. előadásához ért a József és a színes szélesvásznú álomkabát

Tudom, elcsépelten hangzik, de elképesztően telik az idő. Szinte még most álltam csillogó szemekkel a Madách Színház bejáratánál, egyik barátomat várva, akivel a József és a színes szélesvásznú álomkabát premierjére voltunk hivatalosak, most pedig már 200. előadásához érkezett a darab. Utánaszámoltam, a premier már hét éve volt...


A József és a színes szélesvásznú álomkabátot 2008. május 31-én mutatta be a Madách Színház, és azóta is rendszeresen játsszák. És én is rendszeresen megnézem :) legutóbb Anyukámmal láttam, akit teljesen magával ragadott az előadás, együtt nevettünk és könnyeztünk is a történeten. Mert hogy azt is lehet.

A zenék és a szövegek fantasztikusak, és eddig minden szereposztásról ugyanez volt a véleményem, külön kiemelném a gyerekszereplőket, akiknek a munkájánál a Madáchban talán csak a Mary Poppinsban szereplő kicsik teljesítménye követel nagyobb figyelmet. :) A látvány és a történet pedig úgy visz magával, hogy el sem hiszi az ember, hogy már szünet van, illetve, hogy a darabnak máris vége.

A József tulajdonképpen sokkal több, mint egy bibliai mese. Erről te is meggyőződhetsz, ha ellátogatsz a jubileumi előadásra, ami 2015. január 19-én, hétfőn este 19 órakor kezdődik a Madách Színház nagyszínpadán.

Egy kis kedvcsináló a darabhoz:


Fotó: MixOnline.hu , Videó: Madách TV, YouTube.com 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése