2015. január 23., péntek

Mesés tájakra repít az Air Wick Rare Scents kollekciója

Sosem voltam nagy barátja a légfrissítő termékeknek, nemrég azonban kaptam egy Air Wick elektromos légfrissítő készüléket, ami megváltoztatta a berögződéseimet - így már nem gondolom, hogy minden ilyesminek műillata van, és azt sem, hogy ezek a termékek ne lehetnének az otthonunk egy-egy kis szegletének a díszei. :)

A dolog ott kezdődött, hogy a terméket kicsomagoltam, és hát elsőre kicsit megijesztett a dobozon olvasható összeszerelési útmutató és részletes leírás. Aztán persze rájöttem, hogy az egész sokkal egyszerűbb annál, mint ami oda van írva: csak megfogod az illatosítót, behelyezed, aztán az elemeket is - értelemszerűen, ahol a + jel van, oda a + felével, ahol meg a -, oda a - felével. Azért érdemes volt végigolvasni az üzembe helyezés előtt a sok-sok szöveget, mert máskülönben meglepődtem volna, hogy a készülék pár másodperc múlva magától a levegőbe permetez egyet... Egyébként is automata, mármint az, amit én próbáltam, és finom gránátalma illatot permetez. Aki nem szereti az édes illatokat, szerintem ez annak is bejönne... de ha ez kifogy, szeretnék más illatot is kipróbálni, mert kíváncsi vagyok, milyen a többi.

A kis fekete készülék egyébként nagyon szép, dizájnos darab, ami szerintem a konyhánk egyik dísze lett. :)

A sajtóanyagból kiderül, milyen egyéb illatlehetőségek közül lehet még választani. :)

Mesés tájakra repít az Air Wick Rare Scents

Sokan fantáziálunk a legkülönbözőbb egzotikus tájakról és vágyunk távoli, meleg vidékekre, különösen igaz ez a hideg, zimankós idő beköszöntekor. Azonban nem kell búslakodnunk, ha nem tudunk elutazni, hiszen néhány fortéllyal otthonunkban is könnyedén teremthetünk meleg, inspiráló, környezetet.

Az Air Wick® vezető illatházak segítségével kutatott ritka, inspiráló illatok után világszerte, és ennek eredményeként jött létre az új Air Wick® Rare Scents kollekció, melynek illatai távoli vidékekre repíthetnek minket, így feledtetve el a mindennapi gondokat.

Igéző illatai, a Madagaszkári ébenfa és vanília, a Vad bengáli gránátalma, a Kaliforniai alma, a Keleti golgotavirág és az Édes mandarin különleges pillanatokkal és hívogató otthonnal ajándékozhatnak meg minket a tél minden napján, így kanapénkon pihenve is a bengáli dzsungelben vagy Madagaszkár szigetén érezhetjük magunkat.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése