2012. szeptember 25., kedd

Képek a Nagy Sztármixer versenyről

A múlt csütörtök igazán izgalmasra sikeredett számomra. Nem tudom, emlékeztek-e, hogy az a nap volt az "alkoholt alkohollal" mérős napom: egy boros és egy koktélos sajtótájékoztatón jártam (a kettő között pedig megpróbáltam dolgozni :)).

A napot "könnyű" koktélozással indítottam. A harmadik szó azért került idézőjelbe, mert számomra ritkán könnyű az az ital, aminek alapvető alkotórészét 40%-os vodka alkotja... :-))) de azt hiszem, sikerrel abszolváltam az első sajtóesemény próbatételeit, vagyis kóstoltam és kevertem is koktélt. De erről később. 

A rendezvény apropóját egyébként az ismét megrendezésre került Nagy Sztármixer verseny adta, ahol hazai hírességek mérték össze koktélkészítő képességüket. Ez a megmérettetés volt az előfutára a "Keressük az ország Goral Vodka MASTER Bártenderét" versenynek, ahol értékes nyereményekkel gazdagodhatnak a győztesek. 

De visszakanyarodva a sztárokra: Nagy Adri, Rippel Feri, Rippel Viktor, Kefír és DJ Antonio mixelték a finom, színes és egyedi italokat, méghozzá a világ legtisztább vodkájából. 

Nagy Adri grapefruitos rózsaszín Vodka koktélt kevert, míg Kefír és DJ Antonio a férfiasabb italokat részesítették előnyben. Rippel Feri és Viktor pedig inkább a zsonglőrködést választották, melyet a többi híresség tátott szájjal figyelt. 


A rendezvény nemcsak azért tetszett, mert a hírességeket láthatóan könnyű volt bevonni a játékos italkeverésbe, ahol mindenki szépséges és egyedi koktélokat kevert, hanem azért is, mert régi vágyam vált valóra: kipróbálhattam a koktélkészítés tudományát, és elkészült a saját Vodka koktélom.

Íme egy fotó az én gyönyörű, és nem mellesleg isteni finom művemről:


És végezetül egy csoportkép a résztvevő hírességekről:


A meghívásért, az élményért és a fotókért köszönet a Sunhill Mediának! :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése