2012. október 11., csütörtök

Sztárok a FitBalance-on

A nagy rohanás és a hétvégén tetőfokára hágó X-Faktor láz közepette nem is meséltem nektek a vasárnapi FitBalance-ról, pedig elképesztő volt! Kilátogattam már néhányszor a rendezvényre, de most határozottan úgy éreztem, én még ennyi embert egyszerre sportolni sosem láttam.

És tényleg: a tegnap megkapott sajtóanyag szerint rekord látogatószámmal zárult a rendezvény. Ki tudja, talán az is hozzájárult ehhez, hogy aki eddig elégedett volt, az idén is visszament sportolni, nézelődni, sportruházatot próbálni (esetleg vásárolni), új sportágakat kipróbálni, ismerkedni... és az is lehet, hogy sokan nem egyedül, hanem legjobb barátnőjükkel, mamájukkal, gyerkőccel vagy a kedvesükkel látogattak ki a Millenárisra. 

Vagy épp arra voltak kíváncsiak, milyen sztárokkal futnak össze a rendezvényen, mert a megjelent hírességek bizony elég nagy számban, mosolyogva és lelkesen bizonyították, hogy nemcsak szerepelni, hanem sportolni is nagyon szeretnek. :) 

A „Sztárok az egészségért” program keretében Radics Gigi, Ungár Anikó, Sarka Kata, Debreczeni Zita, Hujber Feri, Baronits Gábor, Katus Attila, Czanik Balázs, Berki Krisztián, Felly K, Rippel Feri és Viktor, valamint Schobert Norbi és Rubint Réka is ott voltak az eseményen.















A FitBalance két háziasszonya Nagy Adri énekesnő és Szabó Melinda fitneszvilágbajnok voltak, nekem ez a kedvenc képem Adriról. :)


A fotókért és a meghívásért külön köszönet a SunHill Mediának! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése