2012. október 26., péntek

Fürdőgolyót karácsonyra

Ha olvastátok a múltkori, Varázslat a fürdőben című bejegyzésemet, akkor már előttetek sem titok, mennyire odavagyok a Bomb Cosmetics fürdőgolyóiért, sütijeiért, és minden egyes fürdőszobai finomságáért. Sőt, talán már ti is kívülről fújjátok a termékek nevét, és velem együtt váltatok rajongókká. ;-)))

Nos, ma ismét eljutottam Csodaországba, nevezetesen a Bomb karácsonyi sajtó- tájékoztatójára. Hogy a helyzet még "súlyosabb" legyen, a La Delizia Kekszmanufaktúrában került sor erre a szó szerint irtó cuki eseményre, így nemcsak az illatok, hanem az ízek könyörtelen támadásának is ki voltunk téve. ;)

A rendezvényt a galérián tartották, ahol egy kapucsínó kíséretében már a rendezvény előtt meg lehetett nézni az új termékeket (a répatorta és a csokis süti csak később lendültek támadásba :)).

Az asztalnál, ahová leültem végül, így nézett ki a díszítés - a múltkori anyaggal ellentétben most az én fotóim következnek. :)


A sajtótájékoztatón egy kisfilm megtekintése után a Bomb Cosmetics magyarországi cégvezetője, Szemesné Grasl Veronika mutatta be a termékeket.


Nekem nagyon tetszett, hogy mindent körbe adott, így az összes cukorfalatot meg lehetett fogni, szaglászni, és a hozzám hasonló lesifotósok meg is örökíthették a finomságokat. :) Nekem ez a "kakaós bögre" volt az egyik kedvencem, ami igazából gyertya - az illatát meg sem próbálom szavakba önteni, mert az valami hihetetlen volt... :)


Másik kedvencem ez a rózsaszín csillogós, igazi csajos kis fürdődesszert volt, amiről a fotó sajnos nem sikerült a legjobban: 


És végül a Mikulás bácsival is találkoztunk! :)))


A sajtótájékoztató végén az ajándékcsomagokat is bemutatták: kb. 2500 Ft-tól kezdődnek, de jó hír, hogy a nagyok ára sem lépi át az 5000 Ft-ot (akinek több lánytesója is van, szerintem egy-egy ilyen csodacsomag ideális karácsonyi ajándék lehet nekik. Csak mondom. :)).


Az egyik legjobb hírt pedig a végére hagytam: immár a fiúknak sem kell lemondaniuk ezekről a fürdőcsodákról, hiszen hamarosan kaphatóak lesznek a Bomb pasis termékei is, melyeket csomagban vagy akár külön is meg lehet majd vásárolni. Úgy hallottam, a sushi-s szappan máris igazi kedvenc a srácok körében, szóval Lányok, szerintem érdemes rávenni a párotokat egy próbára... ;-)))


A termékekről további infókat itt találtok: http://furdogolyok.hu/hu/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése