2013. április 4., csütörtök

Desigual boltmegnyitón jártam

Bár a mai nap nem úgy indult, mint szerettem volna - gyakorlatilag ami elromolhatott, az el is romlott -, valahogy mégis mintha a Napocska sütött volna ki a fejem felett, amikor beléptem a Desigual WestEndben nyílt üzletébe.

Hogy ez a színeknek, a kellemes berendezésnek vagy a hangulatos zenének köszönhető-e, azt nem tudom. Mindenesetre a kötelező sajtóregisztráció után (név és médium megadása, esetleg névjegykártya leadás :)) belevetettem magam a bolt felfedezésébe. És természetesen a telefonom is azonnal előkerült - na, nem beszélgetni akartam, hanem inkább fotózni. :)

Aki ismer, tudja rólam, hogy ritkán hordok színes, mintás cuccokat. Kedvenceim a fekete-fehérek, vagy csak szimplán a fekete. Szerencsére a Desigual üzletében is jócskán találtam az ízlésemnek megfelelő holmikat - ezeken a szépségeken pl. rögtön a bejáratnál megakadt a szemem.


De a színes, mintás rucik közül is tudtam volna válogatni, egyik kedvencem ez a csíkos felső volt.


Ami még bejött (többek közt... :)), pedig nem annyira egyszerű darab:


Farmergatyót is azonnal tudtam volna választani, ez pl. nagyon tetszett:


És néhány fotó az üzletről, hogy lássátok, mennyi mindenből lehet válogatni, méghozzá milyen kellemes környezetben. :)





Jajj, és a kiegészítős szekció - ha előbb nem, hát a pénztárnál meglátjátok... és az önuralmatokat biztosan naaagy próba elé állítja a boltnak ez a része is... :)))


És persze a sztárvendégek sem hiányozhattak a boltmegnyitóról: Lola többek közt a farmernacik közt válogatott, Palya Beával pedig egyszerre nyúltunk ezután a fehér ruha után. (Ezek nem az én fotóim - köszönet értük a Just Creative-nak. :))



Megállapítottuk, hogy szuper anyaga van, mint a boltban kb. mindennek... és azt is, hogy nem ez az egyetlen holmi, amit elfogadnánk innen. Hát nem bizony. :) 

Az biztos, hogy én visszamegyek még nézelődni, válogatni, divat inspirációt gyűjteni... és talán vásárolni is, bár azt el kell mondanom, hogy a Desigual nem a legolcsóbb márka - legalábbis ami nekem tetszett, annak az ára közelebb állt az Artz Modellben látható ruhákéhoz, mint mondjuk a New Yorkeres cuccokéhoz. De persze rájuk is érvényes az, hogy a minőséget meg kell fizetni... na igen. :) Persze a magasabb árú ruhák mellett jóval megfizethetőbb cuccokat is találtok. Szóval szerintem mindenképp érdemes benézni a WestEnd legújabb üzletébe. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése