2013. április 12., péntek

Ördög Nóra vörösben mutatta meg pocakját

Talán én vagyok lemaradva, de még nem láttam Ördög Nóri pocakjáról képeket - legalábbis azóta biztos nem, mióta ilyen látványos lett. :) De most, a Philips AVENT rendezvényéről kapott sajtófotókat nézegetve biztos vagyok benne, hogy az X-Faktor műsorvezetője heteken belül boldog anyuka lesz. :))) 


Szerintem helyes kismama, és a magam részéről örömmel látom, mennyivel nőiesebbé és mosolygósabbá változtatta őt a várandósság.


A Philips AVENT egyébként félévente rendez találkozót Facebook rajongói számára, és a tegnapi eseményen nagy bejelentést is tettek. Mostantól az AVENT Facebook-oldalán olvasható Ördög Nóra kismamablogja, áprilistól ő veszi át a stafétabotot Dobó Katától.

„Életem legizgalmasabb időszakát élem, és természetesen rengeteg kikívánkozó gondolat, érzés kavarog bennem ezzel kapcsolatban. Bár a sajtónak mindig is óvatosan nyilatkoztam a magánéletemről, aki személyesen ismer, tudja, hogy nagyon szívesen mesélek magamról, de csak olyan fórumon keresztül, ahol tudom, hogy jól értik, amit mondani szeretnék, és ahol azokhoz az emberekhez juthat el, akik tényleg értékelik. Úgy érzem, a Philips AVENT oldalán megtaláltam ezt a helyet, és remélem, a közösség is szeretettel fogad!” - mondta Nóri.

A Philips AVENT több egy éve indította el a legnagyobb közösségi oldalon rajongói klubját, ahol nemcsak érdekességekkel, hasznos információval és játékokkal kedveskedik az olvasóknak, de exkluzívan itt publikálta Dobó Kata is kismamanaplóját az elmúlt egy évben. Az AVENT követői így bepillantást nyerhettek a színésznő és kislánya bensőséges kapcsolatába, és követhették Szofi növekedését és mindennapjait a születésétől kezdve mostanáig. Idén áprilistól Ördög Nóra folytatja a megkezdett hagyományt, aki saját blogjában osztja meg az anyaság megélésével kapcsolatos érzéseit. Az AVENT sokezres olvasótábora eddig is nagy örömmel fogadta a kismama-naplókat, így várhatóan Nóri írásai és fotói is nagy sikert aratnak majd.

A bejelentés és staféta-átadás mellett a hétvégi esemény vendégei bármit kérdezhettek Katától és Nóritól, megismerkedhettek az AVENT legújabb termékeivel, ki is próbálhatták azokat, sőt Csősz Kata védőnőnek köszönhetően „szakmai” ügyekben is felvilágosítást kaptak. Sokakat érdekelt az anyatej-leadásának menete, pontosan mit is várhatnak a védőnőtől, milyen segítségre számíthatnak a gyermekkel kapcsolatban.


A fotókért és a sajtóanyagért köszönet a NeoNoirnak és Szabó Virágnak. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése