2013. november 14., csütörtök

Ne hagyd ki! Karácsonyi csoki-álom a ChocoMe-től

Senkit sem akarok ezzel stresszelni, de az előbb szembesültem azzal a ténnyel, hogy már csak 40 nap van karácsonyig. Rohan az idő... na jó, elég a közhelyekből. :) Biztosan vannak köztetek olyanok, akik az utolsó pillanatra hagyják a vásárlást... én is ilyen voltam pár évvel ezelőttig, de akkor - a sírva-kapkodva csomagolt, elfelejtett, kihagyott ajándékok forgatagában - megfogadtam, hogy soha többé nem lesz ilyen. És ami meglepőbb, hogy ezt be is tartottam (nagyrészt). :)

Persze van egy sajátos varázsa a december 23-ai és 24-ei rohanásnak, de ha ezt idén, hozzám hasonlóan inkább kihagynátok, azt javaslom, már a héten kezdjetek el ötletelni, hogy ki minek örülne karácsonyra. Egy tuti tipp: a csoki. És nem, ennek sem kell elcsépeltnek lennie! A ChocoMe kínálatában például új, különleges, egyedi csokik közül válogathattok - egyenesen a karácsonyi kollekcióból, és a kiválasztott finomságokat akár az interneten is meg tudjátok rendelni.

A márka honlapján nagy választékot találtok - ha jól számoltam, kilencféle csokiösszeállítás közül választhatjátok ki a kedvenceiteket. Nekem első pillantásra a pekándióval, piros ribizlivel és valódi 23 karátos aranypelyhekkel díszített étcsokit lenne kedvem megkóstolni, de a fehér csokik közül is találtam egy kedvencet. Ez étcsokis ostyagolyóval, aranymazsolával és mézes földimogyoróval van díszítve. És apropó méz: a tejcsokis kreációk közül isteni lehet a méz ízű csokipasztillával, mézes földimogyoróval és tahiti vaníliás tengeri sóval készült csokoládé. Hmm, összefut a nyál a számban... :)))

A kreációkat egyébként étcsokoládés karácsonyfa is díszíti, ezzel utalva az ünnepre. :) Nézzétek, milyen szépek, ízlésesek, vidámak az idei ChocoMe karácsonyi csokik!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése