2013. november 29., péntek

Zséda meglepetése: Válts szezont

November 19-én elég sűrű napom volt, hiszen az egész napot Kasza forgatáson töltöttem (aznap forgattuk a "10 tanács, mit ne csinálj a nászéjszakán" című bejátszót :)), de hazaérve úgy éreztem, nem hagyhatom ki az esti sajtótájékoztatót, ahol Zséda 2014/Válts szezont című kalendáriumát ismerhettem meg testközelből.

Ennél persze többről volt szó: a bájos énekesnőt Hadas Kriszta kérdezte, majd az újságírók is feltehették kérdéseiket. Ezt sajnos már nem tudtam megvárni, de a lényeges infókat így is megtudtam. A könyv 2013 novemberében jelenik meg az Alexandra kiadó gondozásában. Sokkal inkább egy színes, fotókkal, infókkal gazdagított határidőnapló-szerű kiadvány, mint egy könyv.

A sajtóanyagból idézve: "tartalmazza mindazt, amit egy stílusos nőnek tudni érdemes a 2014-es divatról és a sminktrendekről. A könyvben megjelennek a szezon legszebb sminkjei, trendjei és Zséda szépségtippjei. A korábbi kalendáriumokhoz képest újdonságot jelent, hogy az énekesnő arra vonatkozóan is ad ötleteket, hogy hogyan lehet az otthonunkat úgy kialakítani, hogy az adott évszaknak megfelelően a legszebb arcát mutassa. Mindezeken túl a kiadványban gyerekek és felnőttek számára az énekesnő egyaránt javasol programokat, amelyekre érdemes ellátogatni. A kalendáriumban pozitív üzenetek is olvashatóak, amelyek inspirálni és feltölteni kívánják az olvasót."

Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én a divattal és szépségápolással kapcsolatos dolgokat nagyon szeretem, és érdekel is ennek világa - így persze az is, hogy a hírességek mit gondolnak erről, hogyan látják ezeket a dolgokat. Újabban pedig az otthonunkat is szeretem csinosítgatni, amihez nemcsak én, hanem ti is kaphattok pár hasznos tippet az énekesnő kalendáriumából. Ti láttátok már? Ha még nem, bízom benne, hogy ez az ajánló meghozta a kedveteket, hogy legalább pár percre belelapozzatok. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése