2014. június 27., péntek

Fotók: Budapest legújabb dizájnlakásában jártam

A dizájn manapság már annyiféle szóösszetételben megjelenik, hogy nem is csodálkoztam, amikor először hallottam a "dizájnlakás" kifejezést. Amikor viszont beléptem, és megnézhettem az egészet, illetve az egészet részleteiben is, bizony volt, hogy elcsodálkoztam. :) Jön a beszámoló! :))

A kedden kapott sajtómeghívóból kiderült, hogy Budapest legújabb dizájnlakását, a Váci utcában nyílt Design Apartments2-t lehet majd szemügyre venni, némi pálinka és ropogtatnivalók kíséretében ;) ezért jó előre szabaddá tettem a csütörtök estémet, és nem bántam meg. 

A sajtómeghívó tulajdonképpen egy beszállókártya volt, a következő fotómelléklettel:


Számomra már ebből kiderült, hogy a közlekedésé, a különböző járgányoké és az utazásé lesz a főszerep - ez nem meglepő. De amikor ezt testközelből szemléli az ember lánya, például belépve "szembenéz" egy metrókocsi elejével, ami tulajdonképpen a recepciós pult... na, akkor azért bárki megtorpan egy pillanatra. :)

A lakás, vagy inkább lakáskomplexum egyébként tényleg nem mindennapi. A metrókocsinál tovább folytatva a sétát, majd jobbra tartva egy hosszú folyosóra értem, ahonnan be lehetett lépni a különböző tematikára kialakított apartmanokba. 


Van jacht, motor, gördeszkás (ahol a lépcső gördeszkákból áll!), és egy repülőgépes, ami visszasétálva, a recepciós pultnál látható. Nekem a gördeszkás és a hajós jött be leginkább, de a motorosban és a repülősben is örömmel eltöltenék egy-egy éjszakát. :) 

Egy kép a gördeszka-lépcsőről: 


A repülős apartman viszont már foglalt, mert ide költözött be a TAG, a Rézangyal hivatalos bulizója. Ugyan Emese egész nyáron a fesztiválokon bulizik és viszonylag ritkán tartózkodik Budapesten, ennek ellenére nagyon örült, hogy a főváros legtrendibb dizájnlakásába költözhetett. Itt maximális nyugalomban pihenheti ki magát a rendezvények között.  

A sajtóanyagból az is kiderül, hogyan vélekednek az új dizájnlakásról az alkotók. A ház július 1-jén nyitja meg kapuit a nagyközönség előtt, akiknek többségét külföldi turisták alkotják” – mondta Mórádi Zsolt menedzser. Majd hozzátette, az első apartmaház sikere biztosította a második létrejöttét, amelynek tervezője és tulajdonosa szintén Pozsonyi Attila. Ő álmodta meg a négy apartman belsőjét, amelyek közül az egyiket, a repülőgépbelső dizájnút a TAG kapja, de a többi három, a Toscán-hangulatú, a vagány gördeszkás és vitorlás még kiadó. 

U.i.: természetesen megörökítettem a látogatást egy önarckép formájában is - "szelfizz design apartments táblával" című fotómat látjátok. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése