2015. augusztus 6., csütörtök

Itt a kánikula: az Avon vízálló napvédő spray-jét teszteltem

Régóta szemeztem a napvédő spray-kkel, de mivel a hagyományos flakonos verzióban ismertem és szerettem meg a naptejeket, a nyaralások előtti döntő és sürgető pillanatban ("vedd már meg, és rohanjunk tovább!") inkább ragaszkodtam a jól bevált termékekhez. Nemrég viszont felfedeztem, hogy az Avonnál is szép számmal kaphatóak ám naptejek és napvédő spray-k, és ki is szúrtam közülük azt, amire leginkább kíváncsi voltam. A neve vízálló, hidratáló napvédő spray, és ilyen szép narancsos-sárgás csomagolásban kapható.


15-ös faktorszámú "kiskedvencemet" az Avonnak köszönhetően nemrég ki is próbálhattam. De azért ez nem volt ilyen egyszerű, hiszen a posta miatt az érkezése épp hogy lekéste a turnét, ahol úgy fogyasztottam a naptejet a jó 40 fokban, mint vén tragacs a benzint... szóval több mint valószínű, hogy ott aztán tudtam volna tesztelni. Aztán ahogy hazaértünk, jött a lehűlés, a felhők meg az eső, amikor ugye bajos dolog napvédőt tesztelni... :) de egyszer csak eljött az én időm, méghozzá egy olyan szombaton, amikorra bringázáson és gyerekvigyázáson kívül semmi mást nem időzítettem. Igen, néha ilyen is sikerül... :)))

Reggel fel is kentem a napvédőt, vagyis hogy fújtam belőle magamra. Itt ért az első meglepetés, pozitív értelemben. Mert hogy kicsit kevesebb jön belőle egy fújásra, mint amire emlékeztem korábbi drogériás próbafújásaimból... de ez "a kevesebb néha több dolog" tényleg így jobb, mert nem fröcsköl össze mindent.

Maga a napvédő egy nagyon könnyű krém, ami kb egy perc alatt beszívódik. Sokáig véd a naptól, bár csak 15-ös faktorszámú, de én kb. a harmincast is ennyi idő múlva kentem újra. :) További fontos infó, hogy a nevébe foglalt vízálló és hidratáló jelzőket is komolyan lehet venni: tényleg nem jön le, ha víz éri, és puha lesz tőle a bőr.

Egy dolog, amit nem árt, ha az illatokra érzékenyek tudnak, mielőtt szaladnak megrendelni: aki nem szereti a naptejek illatát, nos, annak ezt is szoknia kell kicsit, de hosszabb távon egyáltalán nem rossz, kicsit parfümös, kicsit jellegzetes napvédő illatú készítmény van a flakonban. :)

Ami pedig az élvezeti értéket illeti, van, aki máris a bőrén (bundáján) érzi a különbséget. ;-)))))


A vízálló, hidratáló napvédő spray-ért (SPF 15) köszönet az Avonnak. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése