A Magna Cum Laude bemutatta új, slágergyanús szerzeményét, mely egy az Arany Fácán sörrel közös pályázat eredményeként született meg. A Tájról Tájra című dalban azon öt hazai település szépségeit éneklik meg, amelyek a legtöbb szavazatot gyűjtötték be A legjobb otthon elnevezésű pályázaton.
A Magna Cum Laude idén nyáron adta elő első alkalommal A legjobb otthon című dalát, mely a zenekar számára kedves Gyula városának szépségeiről szól. Erre figyelt fel az Arany Fácán márka, amely korábbi kampányaiban is arra hívta fel az emberek figyelmét, hogy legyenek büszkék a gyökereikre, merjék felvállalni: Ez vagyok én! Így született meg az együttműködés, és egy különleges pályázat gondolata, melynek köszönhetően mára létrejöhetett a Tájról Tájra című szerzemény.
A pályázat keretében a Magna Cum Laude arra kérte a játékosokat, hogy küldjenek képeket, videókat saját szülő vagy lakóhelyükről, és mutassák be, írják le, miért az a hely számukra a legjobb otthon. Az ország minden szegletéből érkeztek nevezések, melyek közül az öt legtöbb szavazatot kapó pályázat szolgáltatta a témát az új számhoz, így a Tájról Tájra című dal elsősorban Martfű, Szolnok, Sajóivánka, Szarvas és Putnok szépségeit idézi fel, emellett pedig szól magáról Magyarországról is.
„Azt gondolom Kara Misi és Szabó Tibi nevében elmondhatom, hogy nem volt könnyű hozott anyagból dolgozni, sosem csináltunk még hasonlót. Hiszen nem egyszerű olyan mondatokat beilleszteni egy dalszövegbe, hogy Nálunk makuka a szotyi, a kenyérvég a dumó, vagy akár a de csitt az Alföld közepén elindul valami moraj, itt két dolog, ami verhetetlen: a pipis szendó - és az Olaj, és ugyanúgy megtalálni ehhez a legmegfelelőbb dallamot. Ugyanakkor nagyon élveztük, egyrészt a téma miatt, másrészt pedig amiatt a merőben más típusú munkamenet miatt, amit a Tájról Tájra dal szerzői feladata igényelt. Utólag azt sajnálom csak kicsit, hogy ötnél több pályázó nem fért b ele egy dalba, annyi különleges, megéneklésre érdemes nevezés érkezett” – mondta el Mező Misi a pályázat kapcsán, aki azt is elárulta, hogy már dolgoznak a dal videó klipjén, amit hamarosan megosztanak a közönséggel.
Palkó András, a HEINEKEN Hungária helyi márkákért felelős group brand managere a dalt bemutató sajtótájékoztatón a Liszt Ferenc téren a Becketts Pubban elmondta: „A pályázat, és a dal, ami végül született belőle, tökéletesen prezentálják az Arany Fácán márka értékeit. A játékkal nem titkolt célunk volt, hogy olyan kevesek által ismert települések is hírnevet szerezhessenek maguknak, mint például Martfű, vagy Sajóivánka – hogy csak a végső nyertesek közül említsek kettőt – amelyek eddig kevésbé voltak a köztudatban. Már a pályázati anyagok átfutása is élmény volt, sok újdonsággal szolgáltak mindan nyiunk számára. Remélem, az új dal legalább ennyi élményt szerez majd a rajongóknak.”
Forrás és fotók: ACG PR
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése