Izgalmas koreográfiára épül a Cillit Bang nemzetközi kampánya
A Cillit Bang, a világ egyik vezető háztartási tisztítószer márkája egy nemzetközi kampánnyal indítja az új évet, amelynek a Cleantertainment fantázianevet adták, és amely új szemszögből közelíti meg a takarítást.
A hasonló termékek reklámjai manapság egy kaptafára készülnek, legtöbbjük egy tipikus háziasszonyra fókuszál, amint kétségbeesetten igyekszik megküzdeni mindennapi háztartási teendőivel. Ezzel szemben a Cillit Bang más szemszögből, pozitív hozzáállással közelíti meg a problémát, mely szerint egy hatékony tisztítószer szórakoztatóvá teheti a takarítást.
A Cleantertainmentről röviden:
A Cillit Bang ereje szórakozássá teszi a takarítást és tökéletes tisztaságot nyújt, legyen szó akár konyháról, fürdőszobáról vagy mosdóról. A kampány középpontjában egy szerelő áll, aki felfedezi a Cillit Bang erejét és hatékonyságát. A zenét bekapcsolva az élmény hirtelen szórakozássá válik... A főszereplőt a világszerte ismert Daniel Cloud Campos alakítja, aki Madonna világkörüli turnéjának vezető táncosa.
A kampánynak van egy hosszabb, illetve rövidebb, TV-re optimalizált változata is, amelynek alapja a Flash Dance ikonikus zenéje, a „She’s a maniac”.
Íme a reklámfilm, amit szerintem te sem csak egyszer fogsz megnézni. ;)
És egy "így készült" filmecske, szintén érdekes és érdemes végignézni.
Forrás: Twist Communication
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése