2016. január 20., szerda

Ilyen reklámból kérünk még többet, sokkal többet!

Épp a múltkor beszélgettem az egyik barátnőmmel arról, milyen borzasztóak a megszokott mosó- és takarítószereket hirdető reklámok, és hogy nem hiszem el, hogy senkibe nem szorult annyi vállalkozókedv és kreativitás, hogy elindítana valami változást. Nos, mintha a Cillit Bang új reklámfilmjének készítői meghallották volna a panaszaimat, mert hogy ők kitaláltak valamit... ilyesmiből szeretnénk még sokkal többet látni a tévében az elkövetkezendő időkben! :)

Izgalmas koreográfiára épül a Cillit Bang nemzetközi kampánya

A Cillit Bang, a világ egyik vezető háztartási tisztítószer márkája egy nemzetközi kampánnyal indítja az új évet, amelynek a Cleantertainment fantázianevet adták, és amely új szemszögből közelíti meg a takarítást. 

A hasonló termékek reklámjai manapság egy kaptafára készülnek, legtöbbjük egy tipikus háziasszonyra fókuszál, amint kétségbeesetten igyekszik megküzdeni mindennapi háztartási teendőivel. Ezzel szemben a Cillit Bang más szemszögből, pozitív hozzáállással közelíti meg a problémát, mely szerint egy hatékony tisztítószer szórakoztatóvá teheti a takarítást.

A Cleantertainmentről röviden: 
A Cillit Bang ereje szórakozássá teszi a takarítást és tökéletes tisztaságot nyújt, legyen szó akár konyháról, fürdőszobáról vagy mosdóról. A kampány középpontjában egy szerelő áll, aki felfedezi a Cillit Bang erejét és hatékonyságát. A zenét bekapcsolva az élmény hirtelen szórakozássá válik... A főszereplőt a világszerte ismert Daniel Cloud Campos alakítja, aki Madonna világkörüli turnéjának vezető táncosa. 

A kampánynak van egy hosszabb, illetve rövidebb, TV-re optimalizált változata is, amelynek alapja a Flash Dance ikonikus zenéje, a „She’s a maniac”.

Íme a reklámfilm, amit szerintem te sem csak egyszer fogsz megnézni. ;)


És egy "így készült" filmecske, szintén érdekes és érdemes végignézni. 


Forrás: Twist Communication

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése