1 rágó + 1 % = 500 boldog
gyermekmosoly
Az Orbit idén május 1.
és június 30. között újra széles körű társadalmi összefogásra szólít fel
Gyermekmosoly kampányának keretében. Ugyanis minden ebben az időszakban
megvásárolt Orbit rágó árának 1%-a az SOS Gyermekfalvakat támogatja. Ezáltal
nem csak a saját, de a rászoruló gyermekek mosolyáért és önbizalmáért is
tehetünk.
Különös
hangsúlyt fektetve a gyermekek megfelelő száj- és fogápolási szokásaira,
illetve a prevenció fontosságára, negyedik évét kezdi meg az Orbit edukációs
kampánya. Tavaly a tanító célzatú cikkek mellett azonban tovább bővült a
kezdeményezés az SOS Gyermekfalvak támogatásával, amely ebben az évben is
folytatódik. A széles körű aktivitás célja a magyar gyermekek megfelelő és
informatív tájékoztatása a körültekintő szájhigiéniával kapcsolatban, az
adományozás kultúrájának elterjesztése, illetve a gyermekek mosolyának és
önbizalmának elősegítése.
Az
SOS Gyermekfalvak azért jöttek létre, hogy otthont és szeretetet nyújtsanak a
vér szerinti családjukat nélkülözni kényszerülő gyermekeknek. A szervezet
célja, hogy gondozásukban a gyermekek szeretetben, biztonságban nőjenek fel
nevelőszülői családokban, és kiegyensúlyozott, boldog felnőttekké váljanak. Az
SOS-ben 400 gyerek él, többségük elhanyagolás, bántalmazás, a szülők
szenvedélybetegsége, betegsége vagy halála miatt került a gyermekfalvakba. Az
SOS-ben a gyerekek családi házakban nőnek fel, ahol a vér szerinti testvérek
együtt maradhatnak. A Gyermekmosoly kampányhoz fogorvos, pszichológus és több
neves blogger mellett olyan közismert hírességek is csatlakoztak, mint Horváth
Éva, Mádai Vivien, Iszak Eszti, Pintér Adrienn (Ada) és Kovalcsik Ildikó (Lilu).
Ezen felül az Auchan Magyarország Kft.
is bekapcsolódott, aki további 1%-kal járul hozzá a gyermekek mosolyához és
önbizalmához minden Auchan áruházban eladott rágó után. A kezdeményezés során
összegyűlt összeget az SOS gyermekfalvak általános működési költségeik
fedezésére, szájhigiéniai szűrésre és edukációra fordítják majd, biztosítva azt
a hátteret, ami ahhoz kell, hogy minden náluk élő gyereknek minden nap oka
legyen mosolyogni.
Az
elmúlt három évben az Orbit több frontos támadást indított a szájhigiéniai
edukáció területén, hogy elérjék elsődleges célkitűzésüket, a magyar lakosság
szájápolási tudás szintjének javítását, száj-, és fogápolási attitűdjének,
illetve rágózási szokásainak megváltoztatását. A kampány központi eleme
továbbra is a szájápolással kapcsolatos legfontosabb tudnivalók
gyűjtőoldalaként definiált www.szajharmonia.hu microsite. Az oldalon a
szájhigiéniával kapcsolatos ismeretterjesztő cikkek mellett olyan hasznos
funkciók is segítik a felhasználókat, mint az országos „Fogorvoskereső”
adatbázis, vagy a „Szakértő válaszol” menüpont, ahova bárki fordulhat személyes
panaszával. Továbbá izgalmas játékokkal is bővült az oldal, ahol játszva
tanulhatunk a szájápolásról, illetve az adományszámlálón nyomom követhetjük az
SOS Gyermekfalvak számára befolyt összeget.
Minden
csomag rágó segít megóvni gyermekeink mosolyát!
További
információkért látogasson el a www.gyermekmosoly.szajharmonia.hu micrositera!
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése