2013. február 20., szerda

Mire készül Oláh Gergő?


Emlékeztek a 2012-es X-Faktor győztesére? Hát persze, hogy igen. :) Gergővel tavaly megfordult a világ, nemrég pedig úgy döntött, ideje, hogy ő is hatalmas meglepetést okozzon párjának, Nikinek. Romantikus ebédre hívta feleségét, és falatozás közben közölte vele, hogy nemsokára teljesül egyik álmuk: repülni fognak. A pár kettesben utazik Manchesterbe, életükben először élik át közösen a repülés élményét.

Gergő és Niki Románián és Olaszországon kívül még nem járt külföldön, ám akkor sem a kikapcsolódás miatt utaztak, hanem a tánccsoportjukkal mentek dolgozni. Nagyon régóta vágytak arra, hogy kettesben elrepülhessenek külföldre, és ez most teljesülni fog.

„Teljesen titokban tartottam a meglepetést, még arra is ügyeltem, hogy Valentin napon egy kis figyelmességgel kedveskedjek Nikinek, mert a repülés-ajándékot csak másnap tudtam átadni. Nagyon izgultam, hogy véletlenül se szóljam el magam, pedig szívem szerint már napokkal korábban elújságoltam volna. Elmentünk ebédelni, és az első fogás után a pincér nem a főételt, hanem egy papíralapot hozott tálcán, ami az utazásról szólt. Ekkor átadtam neki a beszállókártyánkat, és mondtam a feleségemnek: most teljesül életünk álma, a gyerekek nélkül, repülővel elmegyünk pár napra pihenni” – mesélte lelkesen Gergő.


Gergő közel 2 hónapja nyerte meg az RTL Klub tehetségkutatóját, és azóta hatalmasat fordult vele a világ, rengeteget dolgozik, kevés meghitt percet tud a családjával tölteni. Éppen ezért óriási ajándék mindkettőjük számára, hogy néhány napra elvonulhatnak a világ elől.

„A gyerekeket a nagyszülőkre bízzuk, és négy napig semmi mással nem foglalkozunk csak egymással és a sok élménnyel. Várom magát a repülést, de nagyon félek tőle; szerintem végig fogom sikítani az egész utat, de az is lehet, hogy beveszek egy kis nyugtatót, így nem rettegek majd, hanem inkább a szépségekre tudok figyelni” – mondta Gergő felesége, Niki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése