2013. február 24., vasárnap

Zene a javából - Group'n'Swing koncertajánló

Aki ismer, tudja rólam, hogy egy jó koncertre bármikor rábeszélhető vagyok. A csütörtök esti Group'n'Swingre viszont rábeszélni sem kellett, egyszerűen csak mentem, láttam, és persze hallottam - méghozzá nem is akármilyen zenét. :)

Ha ismeritek a zenekart, akkor nem is kell nagyon bemutatnom őket, ha pedig még nem, akkor mindjárt megismeritek őket. :) A Group'n'Swing kis hazánk első számú Swing & Boogie Show zenekara, mely saját, kifejezetten táncparkettre szánt, boogie-s lüktetésű, de swinges, big band-es hangulatot idéző szerzeményeivel, és a stílushoz passzoló karakteres imidzsével vívta ki a szakma és a közönség elismerését. Ezt a szép bemutatkozást a honlapjukról emeltem át, amit itt tudtok megnézni. :)

Debütáló lemezük, a "Swing amíg élek!" 2010 októberében jelent meg, majd második nagylemezük, a "Botrány" még szélesebb körben tette őket ismertté. A koncerteken mindkét korong dalai felcsendülnek, de azokat a számokat is nagy lelkesedéssel fogadta a közönség, amiket a banda énekese, Gájer Bálint a Voice-ban adott elő. A Skyfall közben a mellettem álló férfi azt mondta a partnerének, hogy szerinte amit itt most hallunk, az nemcsak Magyarországon, hanem a világon is egyedülálló, és mennyire szuper. Alig bírtam ki, hogy ne helyeseljek én is, de ugye nem hozzám beszéltek, szóval nem illik... :)

A dalok, a zene és a hangzás tehát nagyon rendben volt, és a jó hangulat sem késett egy percet sem: a közönség táncolva, olykor a zenekarral énekelve adta át magát a gondtalan szórakozás örömének. Jó volt látni, hogy van olyan zene, ami képes ennyire kikapcsolni és szórakoztatni az embereket, és a kellemes érzés még napokkal a koncert után is kitart. És igen, a swing a 21. században is működik. :-))

Ha kedvet kaptatok egy jó kis koncerthez, gyertek el március 2-án a Group'n'Swing következő bulijára, a Budapest Bárba. :-)))

És mutatok még valamit: nekem ez az egyik kedvenc dalom tőlük, a háttérben most is ez a szám szól. A címe: Botrány. Hallgassátok, szeressétek, érezzétek a boogie-t a lábatokban... aztán találkozunk a következő koncerten. Oh yeah. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése