2013. december 11., szerda

Így hangolódnak a karácsonyra vízilabdázóink

Forralt borozni mentek bajnok vízilabdázóink

Forró tea, mézeskalács, karácsonyi fények és illatok, meleg kabátok - nem csak a nőket érinti meg az ünnepi hangulat, hanem a legkeményebb férfiakat is. Bajnok vízilabdázóink közösen készülnek a Karácsonyra, vásárlással és egy kis forralt borral.


Gergely István, Hosnyánszky Norbert és Szivós Márton a Fashion Streeten hangolódott az ünnepekre. A srácok bejárták az utca üzleteit, és egy pohár forralt bornak sem tudtak ellenállni. A pólósok elmesélték, ők hogyan készülnek a Karácsonyra. Talán a legjobban Hosnyánszky Norbi várja a Szentestét, párjával Dammak Jázmin szépségkirálynővel.

"Más lesz az idei Karácsony mint a többi, hiszen ebben az évben született meg a kisfiam, Zalán. Biztos vagyok benne, hogy ő lesz a középpontban. Igyekszem személyes meglepetésekkel készülni a szeretteimnek, de a felesleges ajándékoknak nem vagyok a híve. A srácokkal körülnéztünk a Fashion Streeten, nagyon szeretem a hangulatot, ami itt körülveszi az embert. Jót enni és forralt borozni ilyenkor ez a legjobb program" - mondta el Hosnyánszky Norbert.


Szívós Marci tavaly Karácsonykor igazán megható ajándékkal készült családjának, idén azonban még nem találta meg a tökéletes meglepetést.

"Szeretem a személyes, akár kézzel készített ajándékokat. Tavaly a nagyapám életéből készítettem egy "riportkönyvet", beköttetem és az egész család ezt kapta ajándékba. Igazából a jó ajándék ihlet kérdése"- árulta el Szivós Marci.

A fiúk nem csak szeretteiknek válogattak ajándékot, a téli ruhatárukat is frissítették. Gergely István a válogatott kapusedzője elárulta, ők is szeretnek vásárolni, csak kicsit céltudatosabban, mint a lányok.



"A párom száz százalékban beleszól, hogy mit viseljek. Eleinte ez nem tetszett, de mostanra elfogadtam, hiszen remek ízlése van, sokkal jobban ért ezekhez a dolgokhoz, mint én. De azért nem csak az ő véleménye számít, most a srácokkal vásároltunk a Fashion Streeten, ahol Norbit és Marcit rábeszéltük egy-egy kabátra. A srácokban abszolút megbízom, mindig őszinte véleményt mondanak arról, hogy valami jól áll vagy sem, bár előfordul, hogy egy kicsit megvicceljük  egymást." - tette hozzá nevetve István.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése