2014. január 16., csütörtök

Tuti ajándéktipp Valentin napra

Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én sosem csinálok nagy ügyet a Valentin napból, inkább kisebb ajándékokkal, finomságokkal halmozom el a szeretteimet. Nálam ez nem csak a szerelem ünnepe, hanem a szereteté is - persze, azzal együtt, hogy tudom: az év minden napján jó kimutatni a szeretetünket azoknak, akik a legfontosabbak.

Ezt pedig sokféleképpen meg lehet tenni: egy öleléssel, virággal, vagy azzal, ha átvállaljuk a házimunka egy részét. (Na, most magamnak is jó tippeket adtam. :)) Ha viszont olyan ajándékot szeretnénk adni, ami igazán egyedi, és romantikusabbá, sőt, édesebbé teheti a Valentin napot, akkor érdemes szétnézni például a chocoMe kínálatában - egyik nap láttam, hogy már kaphatóak a Valentin napi csokikreációik.

Mivel én nagy csokiimádó vagyok, most nem emelném ki, melyik tetszik legjobban - név és külső alapján persze, mert ezek közül még egyiket sem kóstoltam. De tudjátok mit? Szerintem nem is kell ide az én véleményem, inkább a tiétek érdekelne. Melyik csokit választjátok a kínálatból?

A csokicsodákért katt ide!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése