2014. február 18., kedd

Fotók a próbateremből

Sokan kérdeztétek már tőlem üzenetben, mikor teszem fel ide a Room Service és SLT zenekarok múltkori próbáin készült képeket. Hát, most. :) Természetesen nem az összeset, de a legjobbakat... csak itt, csak most, megosztom Veletek. :)))

Már a próba első perceiben vidám volt a hangulat - részben, mert vittem sütit, részben pedig azért, mert a zenekarokkal általában is az. Ezt most jól megmondtam... de láthatjátok is: Tamás szárnyal a boldogságtól. :)


Egy kis igazítás... ;-)


A frontember, Laca a kabátját épp hogy ledobta, és itt még sapiban van, de a dalszövegeket már feltette az állványra. Igazi zenész. :)


Ritka pillanat: Bali vette át az énekesi szerepet... nem is csinálta rosszul, de azt mondja, marad a gitárjánál inkább. :)


Majdnem teljes zenekaros fotó (a dobok és Kokó nem igazán látszanak...):


Tamás(ok) pózol(nak):


Ez pedig már egy SLT-s pillanatkép (igen, tudom, hogy sem a dobos, sem az énekes nem fért rá teljesen, de ez a próbaterem méreteinek és az instagramos művészkedésemnek is köszönhető :)):


Majdnem teljes zenekaros SLT (a dobok mögül):


És végezetül két "bizonyító fotó", hogy tényleg ott voltak, tényleg én fotóztam :)):



A Room Service próbája kb. fél 8-ig tartott, utána következett az SLT, kb. este negyed 11-ig. Én 11 után értem haza, másnap pedig dolgoztunk mindannyian. Kicsit elfáradtunk, de megérte. A srácok pénteken és szombaton is fergeteges koncerteket adtak! :) Legközelebb majd Station próba lesz, de azt még nem tudom, mikor... a koncert helye és ideje viszont már tuti: február 27, Könyvtár klub az Astoriánál. Gyertek majd! :)

Nahát, kezeket fel, kit győztem meg, hogy érdemes végigülni (és/vagy végigfotózni) egy-egy ilyen jó kis zenekari próbát? :) :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése