2014. március 3., hétfő

10+10 fotó - az Iparművészeti Múzeumban jártunk

Nem tudom, említettem-e, hogy a múltkor kedves osztálytársammal, Csabival és Nóri barátnőmmel gondoltunk egyet, és elmentünk az Iparművészeti Múzeumba. Egyik nap megbeszéltük, a másik napon pedig már ott is voltunk - én elég betegen, de gondoltam, letesztelem, hogy van-e a művészetnek gyógyító ereje... (jelentem, korlátozottan tényleg van :)).

Az indulás előtt azon gondolkodtam, miben menjek, hiszen - szégyen vagy sem - ritkán jutok el múzeumba, ezért nem emlékszem, hogy szoktak oda felöltözni az emberek. :) Az ünneplőt kicsit túlzásnak éreztem, de a végén azért mégis elegánsan indultam el. (Tipp: a fekete általában bejön, kivéve, ha esküvőre vagy keresztelőre megy az ember lánya... :D)

Tehát, az outfitem (vagyis a felső része :))


Csabival a Keleti pályaudvarnál találkoztunk 4-kor, Nórit pedig a Corvin negyednél vártuk be fél 5 körül, és mire váltottunk pár szót, már bent is voltunk a múzeumban. Ilyen gyönyörű a múzeum amúgy... <3


Ott kiderült, hogy a belépőnkkel csak az állandó kiállítást és az iszlám kiállítást nézhetjük meg - én ez utóbbi hallatán majd' kiugrottam a bőrömből, mivel pont azt mondtam a többieknek, mennyire szeretném ezt látni, és vajon a belépőnkkel lehet-e. Ilyen szerencsém is ritkán van. ;)

De nem ott kezdtünk, hanem az állandó kiállításnál, ahol mindjárt szembe is jött egy "mosógép", ahogy mi viccesen megjegyeztük. :)


Aztán találtunk söröskorsót, angyalkát, titokzatos kis mütyüröket, csipkéket, ládákat... és valami egészen szexuálisat is. :D








Néha megálltunk selfie-ket készíteni (ezúttal nem selfie cat, ahogy a macskás selfie-jeimet hívom :)).




Háromnegyed órányi nézelődés után mentünk át az iszlám kiállításra, ahol egy kis teremben számtalan csoda várt ránk. De nekem ismét leesett az állam az épület szépségétől, még mielőtt beléptünk volna...


Az iszlám pedig, hát, azt hiszem, ha nem jártam volna annyiszor ott, ahol, akkor most szerelmes lettem volna ebbe a világba (így a dolog csak még jobban elmélyült :)). Ilyen és ehhez hasonló csodákat láttunk:





És persze photo bombingoltam is rendesen :))))


A múzeum egyébként este 6-ig volt nyitva, de háromnegyedkor úgy néztek ránk, hogy jobbnak láttuk eloldalogni, pedig még mókáztunk volna egy sort az interaktív gyereksarokban. :D Aki arra jár, mindenesetre nézzen be szerintem, mert érdemes - barátokkal pedig aztán végképp jó kis délutáni program tud ez lenni. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése