2015. május 25., hétfő

Crystal Nails körömlakkteszt - 2. rész

A múlt héten már írtam nektek a Crystal Nails Hard Laquer 53-as körömlakkjáról, amit kipróbáltam, és elneveztem Pink Barbie-nak. :) A hétvégén pedig egy következő lakkot, a zselés levendulás macaront vetettem alá a Mia-féle tesztnek, eleinte kicsit félve, mert hát sosem volt még a körmeimen zselés lakk, pláne nem olyan, amit magamnak kellett felvinni... szóval pár perc eltelt a doboz és az azon lévő használati útmutató olvasgatásával, majd arra jutottam, hogy az egész nem is olyan bonyolult, belevágok.


Első lépésként le kell törölni a körmöket egy speciális folyadékkal, ami minden szennyeződést és egyéb anyagot eltávolít a körmökről. Ez biztosan azért kell, hogy a lakk szépen és egyenletesen kerülhessen fel, és száradhasson meg. Ezt követően vihetjük fel a színt. Azt írták, vékony rétegben, és hát én ezt szó szerint vettem - ti ne tegyétek, mert így az eredmény nem lesz annyira intenzív, viszont a visszafogottság szerelmeseinek bejöhet. ;)

A szín egyébként nagyon szép, a kisebb ecsetnek köszönhetően könnyebben és pontosabban lehet felvinni, és amit különösen csíptem, hogy eperfagyi illata van tőle a körmeimnek! Szerintem. :)

A következő lépés a lámpázás, ami sokkal egyszerűbb, mint gondoltam. Lámpa elővesz, konnektorba bedug, bekapcsol, körmök alá. Egy percre vagy fél percre lehet állítani. Az ám, de - bár ötujjasnak írják - egyszerre csak 4 ujj fér bele. Ezt úgy hidaltam át, hogy két körben lámpáztam (hüvelykujj külön, négy másik szintén).


Egyetlen kérdést nem sikerült megválaszolnom, hogy tulajdonképpen hány percig is kéne a körmöket a lámpa alatt tartani, a tökéletes eredmény érdekében? Mert ezt nem írják a használati útmutatóban. De aztán ezt is megoldottam: két perc után kicsit még úgy éreztem, szükséges, szóval még egy percre visszatettem a körmeimet a LED-es izzók alá. :)

Összességében egy nagyon szép - és illatos - manikűrt kaptam, nézzétek meg a végeredményt! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése