2015. május 20., szerda

Kipróbáltam a Scholl Velvet Smooth termékeket

Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de nekem valahogy mindig akkor csúnyul meg rettenetesen a lábam, amikor jön a tavasz, és végre elő lehet(ne) venni a szebbnél szebb magassarkúkat, szandálokat. Hogy miért csúnyul meg? Hát, biztos rosszul bírja a telet, és a "tünetek" általában megvárják a tavaszt, mert miért is ne, ugye. Keményedik, repedezik, épp csak azt nem mondja, hogy "auuu". Hogy létezni is fáj.

Tavaly kaptam valakitől valami "csodahabot", ami tüneti kezelésnek elment ugyan, de rájöttem, hogy amint a diétában, úgy a lábápolásban is a folyamatos odafigyelés (konkrétan itt az ápolás) vezet eredményre.

És mintha a Scholl meghallotta volna ezt a gondolatomat (vagy fájó talpam segélykiáltását): lehetőséget kaptam tőlük a Velvet Smooth termékek tesztelésére. Először az éjszakai maszkot próbáltam ki, bevallom, kis vigyorral az arcomon, hiszen lábakra még sosem hallottam maszkról. Arcra igen, sőt, használtam is, na, de ez más.

A teszt most is a kibontásnál kezdődött (doboz, majd tubus), aztán azzal folytatódott, hogy kinyomtam egy picit az ujjamra. Sűrű, krémes állagú, fehér krémet érzékeltem, és illatoltam: kellemes, szerintem leginkább mandulás illata van. Felkenve ez nem érződik, de végül is az ember lánya úgyis ritkán érzi, hogy mandulás-e a lábának illata, nem? :) A krém felkenés után nem hagy zsíros érzetet, nem ragacsos, nem kellemetlen semmilyen szempontból. 24 órás hidratálást ígér, és hát szerintem megvolt. Nem mértem az időt, de a lábaim jó puhák lettek tőle, és néhány használat után a talpamon és a sarkamon sem kemény a bőr sehol. Huhh. Fellélegzés, megkönnyebbülés, szépülés. :))

A nappali krém könnyebb állagú, és a mandulás illatát valamivel tovább lehet érezni, mint a maszk esetében. Ez sem hagy zsíros érzetet a bőrön, és a dobozon feltüntetett 60 másodpercnél még hamarabb szívódik be teljesen. Vékonyan kentem fel, és 25-30 másodperc alatt már beitta a bőröm. Reggel használtam, és délután hazaérve még puha a talpam és a sarkam.

A szintén a Scholltól kapott törölköző pedig nagyon puha, jajj, ezek a gyengéim :) hosszasabb teszt majd a nyaraláson, egy hónap múlva, ahová a Velvet Smooth termékekkel együtt természetesen ezt a pihe-puha holmit is viszem magammal.


A sajtóanyagban további infókat olvashattok a termékekről, bemásolom Nektek.

Scholl® Velvet Smooth™ nappali krém – Mindennapos segítség a lábápolásban
A Scholl® Velvet Smooth™ nappali krém olyan értékes hidratáló összetevőket tartalmaz mint az Omega 6, az E-vitamin, az A-vitamin és a DayMoist™, amelyek hozzájárulnak a bőr legfelsőbb rétegének hidratálásához és megakadályozzák a felesleges folyadékvesztést, így bőrünk egész nap puha maradhat. A Scholl® Velvet Smooth™ nappali krém gyorsan felszívódik és nem hagy zsíros érzést maga után, így a nap bármely szakában, a hét minden napján hatékonyan és gyorsan hidratálhatjuk lábainkat. 

Scholl® Velvet Smooth™ éjszakai maszk – Ébredjünk ápolt, puha lábakkal
A Scholl® Velvet Smooth™ éjszakai maszk hosszantartó hidratálást biztosít egész éjjel, a hét minden napján. A speciális összetevők megvédenek a túlzott vízveszteségtől, ezáltal lábunk egész nap selymes tapintású maradhat. Alkalmazzuk a krémet lefekvés előtt, majd a tökéletes hatás érdekében zoknit húzva hagyjuk, hogy a krém táplálja bőrünket mialatt alszunk.    

A Scholl® Velvet Smooth™ lábápoló termékcsalád minden tagja drogériákban és hipermarketekben kapható.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése