2013. január 31., csütörtök

Gianni éttermében jártam :)

A Pomo D'Oro étterem egy olyan hely Pesten, ahová rég el akartam jutni, de valahogy sosem volt eddig alkalmam rá. Ma viszont, a Nescafé új kávéjának bemutatója remek apropót szolgáltatott, hogy ellátogassak ide, és ha már ott voltam, a fenséges ebédet sem hagytam ki.

De helyettem beszéljenek a képek, úgyis biztos arra vagytok kíváncsiak, mi került a tányérokra - a poharunkba töltött eszpresszó mellé. ;)

Egy isteni előétel-tállal nyitottunk:


Eközben a házigazda gyerekkori emlékeit idézte fel, és mesélt Olaszországról, az ottani szokásokról, valamint a kávéról is. Közben pedig készült a mennyei tiramisu. :)


 A főételhez kaptunk egy nagyon finom köretet, aminek a nevét sajnos elfelejtettem, és Papfojtót, amit jobb oldalon láttok. Ennek elég vicces a története, sőt, több története is van. Az egyik szerint a papok azon versengtek, ki tud egy nagy parmezánsajtból minél többet befalni, és egy rövid idő után fulladozni kezdtek. Az arra járók pedig csodálták, mi van ezekkel a papokkal, hogy egymás hátát ütögetik. :)


 És a desszert egyik része...


Meg egy egész sütis tál, mert azokra is gondoltak, akik nem kértek tiramisut.


És a legkedvesebb fotóm... mert nyertem! :) Az ebéd végén volt egy jópofa nyereményjáték. Gianni kérdéseket tett fel az ebéd során elhangzott dolgokról, és én arra emlékeztem, hogy Olaszországban ebéd után eszpresszót isznak. Egyrészt, mert tapasztaltam, másrészt pedig, mert ez az én olaszos (és olykor még annál is olaszosabb :)) mindennapjaimban is így működik. :)
A Nescafé új termékét, a Classic Cremát megkóstoltam, ízlett, de nekem annyira beváltak a korábbi termékeik, a Classic és a Brasero, hogy egyelőre biztosan azoknál maradok. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése