2013. július 30., kedd

Boldog szülinapot, chocoMe

...avagy Mia kalandjai Csokiországban folytatódnak. :)))

Ha olvastátok korábbi bejegyzésemet a chocoMe csokikóstolásról, akkor biztosan emlékeztek, mennyire jó szájízzel (ez de rossz szófordulat volt :D) emlegettem a márkát. A különleges, kézzel készült csokiknak már az első találkozásunkkor a rajongója lettem, és ez máig sem változott. Sőt, azt hiszem, a "szerelem" egyre csak nő, méghozzá az újabb feltétek és ínyenc párosítások megjelenésével egyenes arányban. :)))

Legutóbb a chocoMe harmadik születésnapján nyertem bebocsátást Csokiországba, ahogy én hívom ;) az egyik kollégámmal mentünk volna a kötetlen beszélgetéssel, gyárlátogatással és természetesen csokikóstolással egybekötött ünnepségre, de neki az utolsó pillanatban közbejött valami, így a Tesóm jött el velem.


A születésnapon bemutatták a  chocoMe újdonságait: a 40%-os tejcsokoládét, a szőlőmag-kivonatos Gere csokoládét Gere borokkal társítva, valamint új feltétként a világ legjobbjaként emlegetett piemonte-i mogyorót, a liofilizált ananászt, és a hazai készítésű, liofilizált panyolai szilvát. (Én a két utóbbiról lemaradtam, de hát így jár, aki nem elég szemfüles... ;))

Ezután arról is szó esett, hogy a csokik kakaótartalmát egy százalékkal növelték, ami minőségibb termékeket és fogyasztói élménynövelést eredményez. (Igen, ezek szerint minden tovább fokozható... :)) Mészáros Gábor chocolatier, a chocoMe tulajdonosa elmondta, hogy a 40%-os tejcsokoládé meglehetősen ritka még Magyarországon, a táblás tejcsokoládék piacán. (Én laikusként nem igazán értem és érzem a különbséget, hogy most 39 vagy 40 százalékos kakaótartalma van-e egy tejcsokinak, de tény, hogy a termékek így is nagyon finomak - tapasztalatból mondom...)



Az antioxidáns tartalmú Gere-chocoMe csokoládé-különlegességekről nem meséltem még, pedig ezek kóstolására is sor került, borral társítva. Közben megtudtuk, hogy minden egyes tábla GERE csokoládéba egy felnőtt ember számára elegendő napi adag (5g) szőlőmag mikroőrlemény kerül temperálásra, ami rendelkezik  a szőlő legjelentősebb antioxidáns vegyületeivel. 




Az újításokkal pedig nemcsak az a cél, hogy izgalmasabbak és még finomabbak legyenek a csokik, vagy a vásárlók figyelmét még jobban felhívják magukra, hanem az is, hogy a chocoMe ezekkel a lépésekkel is meg kívánja különböztetni magát a versenytársaitól. Mert a piacon bizony verseny van, ez nem újdonság. De az sem, hogy a sikeres dolgokat mindig próbálják másolni, legyen szó bármiről, a használati tárgyaktól a ruhaneműkön át a csokoládéig. 

Ezen pedig - egy kedves ismerősöm szavait idézve - nem bosszankodni kell, hanem a többiek előtt járva továbbra is újítani, kreatívan gondolkodni és mindent megtenni a fogyasztók öröméért, valamint a minőségért. Pont úgy, ahogy a chocoMe-nél teszik. :) Szóval gratulálok, és még egyszer boldog szülinapot kívánok kedvenc Csokibirodalmamnak. :)))


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése