2013. augusztus 13., kedd

Programajánló a hosszú hétvégére: Room Service Tatán

Mivel nekem még csak körvonalazódnak a terveim a hosszú hétvégére, gondoltam, keresgélek és megosztok veletek néhány olyan programot, amikre szívesen elmennék. Hátha ti is kedvet kaptok, vagy együtt kapunk kedvet valamihez... Mit szólnátok mondjuk egy jó kis Bryan Adams esthez, a Room Service zenekar tolmácsolásában? :)

Igaz, a koncert ezúttal nem Budapesten lesz, hanem Tatán, de szerintem érdemes ezt a bulit augusztus 17-én bevállalni, és mondjuk egy kirándulással összekötni. A közelben van például a Gerecsei Tájvédelmi körzet, de nincs messze Komárom, Győr... bocs, ha valamit vagy valakit kihagyok - ennek az az oka, hogy tényleg van pár látnivaló arrafelé. :)

De visszatérve a koncertre: ti, akik közül sokan rendszeresen nézegetitek a blogomat, emlékezhettek a Room Service-re, mert nem először ajánlom őket. Ennek pedig egyetlen oka van - váratlan fordulat -: nagyon-nagyon-nagyon jók. :)))

Ilyen és ehhez hasonló dalokat szólaltatnak meg (Bryan Adams: A Night To Remember, az egyik kedvencem):


Persze nem csak az a céljuk, hogy Bryan Adams koncertjeihez hasonló élményt nyújtsanak a közönségnek, hanem az is, hogy mindenki jól érezze magát. Ez pedig a Room Service bulikon garantált - halljátok, hogy tapsol és ujjong a közönség a videó végén? (Van ennél vadabb ujjongás is, csak már nem tudom, melyik videóban... mindegy, a fíling szerintem átjön. :))


A jó zene mellett általában a jó társaság is garantált, részben, mert általában barátokkal, barátnőkkel és/vagy a Tesómmal megyek a koncertekre, részben pedig azért, mert ott is könnyen lehet új ismeretségeket kötni. Így ismertem meg a zenekart is pl., akik mára kedves ismerőseim, nagyon jó srácok mindannyian. :) (Most ennyi személyes komment engedtessék meg nekem. Köszönöm. :D)

Na jó, nem szaporítom tovább a szót. Inkább mutatom a tatai rendezvény plakátját:


További információkért mindenki kérdezze meg kezelőorvosát, gyógyszerészét... vagyis, bocsánat: Google Térképét és GPS-ét. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése