2015. június 2., kedd

Te kinek adnád az utolsó kocka csokidat?

A Milka útjára indította a szeretetet egy elküldhető, utolsó kocka csoki formájában. Egy tábla csoki utolsó kockája megállít egy pillanatra: elgondolkodtat, hogy ki lehet az a fontos személy az életünkben, akivel a tábla legértékesebb darabját, az utolsó kockát is megosztanánk.

Május elején a Milka olyan táblás csokoládét hozott forgalomba hazánkban, amelyből hiányzik egy kocka. Az utolsó. A legfontosabb. A hiányzó kockát a vásárló a gyártó segítségével eljuttathatja valakinek, aki igazán fontos neki. A lila tehenes márka a számára legfontosabb üzenetet szeretné ezzel közvetíteni, hogy egy apróság is elég ahhoz, hogy kimutasd az érzelmeid. Merj gyengéd lenni.

 A márka 2011-es nemzetközi felméréséből (Milka Tenderness Report) az derült ki, hogy a vizsgált 17 ország polgárai közül mi magyarok vagyunk a leggyengédebbek: az akkor megkérdezettek 58 százaléka azt nyilatkozta, hogy naponta kinyilvánítja szeretetét, kedvességét közvetlen környezetében.

A csokoládégyártó és a Bucholcz Consulting idei, hazai lakossági körökben végzett közös felméréséből kiderül, hogy szinte kivétel nélkül (91%) minden megkérdezett lemondana a táblája utolsó kockájáról a családja vagy legjobb barátja kedvéért (párja 19%, testvére 15%, gyermeke 14%, szülei 11%, barát 14%). Az idősebb (50+) korosztály számára ez szinte nem is kérdés, a fiatalok (18 év alattiak) egy picit még szégyenlősebbek, mint érettebb társaik.

„Kíváncsiak voltunk, hogy a 4 évvel ezelőtti felmérés eredményeit egy ilyen aprósággal, mint egy utolsó kocka csoki küldésének a lehetősége alá tudjuk-e támasztani. Ez a gesztus az érzelmek kifejezésére biztat, egyszerű ajándékozás mellett kiváló alkalom arra, hogy elgondolkodjunk az utolsó kocka lélektani hatásain, és a számunkra fontos személyeken. Igen pozitív visszajelzés, hogy a felmérésben részt vevők kifejezetten örültek, hogy megállítottuk őket egy pillanatra, és így elindítottunk bennük pár gondolatot, egy kis gyengédségre inspiráltuk őket” – mondta PósaSomos Ágnes, a Mondelēz International táblás csokikért felelős márkamenedzsere.

A mai rohanó világban épp a legfontosabbra nincs elég időnk. Ha a szeretet körülölel, észre sem vesszük, a hiányát ellenben azonnal érezzük. Éppen ezért még ma szerezzünk örömöt valakinek! Csak ki kell próbálni: ha a villamoson ránk mosolyog valaki, mosolyogjunk vissza, engedjünk magunk elé valakit a sorba, vagy küldjünk egy kocka csokit szerettünknek szebbé téve ezzel a napját. Meglátjuk, milyen jó érzéssel tölt el minket is ez a figyelmesség.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése