2012. augusztus 11., szombat

Izgis jövő hét

Mostanában nem frissülünk minden nap, aminek két oka van: határidős munkákkal voltam elhavazva, illetve az izgisebb sajtóesemények is később lesznek. Például jövő héten. :) Sőt, akkor annyi lesz, hogy néhányat már pénteken vissza kellett mondanom, mert nem fogom győzni. Pl. képtelenség egyszerre a Balatonon hajókázni, Pesten interjúkat csinálni és aznap estére még a kellő számú anyagot is prezentálni. Szerintem. :)



Jó, ennyire azért nem rossz a helyzet, de talán ez a kép most jól érzékelteti, milyen "extra busy" leszek jövő héten. ;-))) Ami nem is baj, szeretem, ha zajlik az élet.

És amint jönnek az izgalmak, én is ott leszek - már ami földrajzilag és időben kivitelezhető -, és mesélek majd nektek is, hogy mit láttam. És persze a véleményeteket is meg fogom kérdezni néhány dologról, ahogy korábban megígértem. ;-)))

További szép hétvégét Nektek, és jó szurkolást az Olimpia még hátralévő meccseire!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése