2012. augusztus 8., szerda

Újabb tehetségkutató a láthatáron

Ti szeretitek a tehetségkutató műsorokat? Én sokáig azt hittem, hogy mindegyiket imádom, aztán kicsit csömöröm lett az egésztől: tudtam, melyik csatornán milyen típusú műsorra számíthatok, kik a tehetségek, nagyjából mit várhatok - tőlük és a műsortól egyaránt.

Aztán elkezdtünk itthon külföldi műsorokat nézni, és egyszer csak rátaláltunk a The Voice-ra. Nekem ez jött be legjobban, mert bár kicsit olyan, mint az összes többi, de valahol mégis más. Például az első körben, amikor a zsűritagok a színpadnak háttal foglalnak helyet, vagyis nem látják a belépő énekest. És csak akkor nyomják meg a gombot, ami a színpad felé fordítja a széküket, ha az énekes hangja tetszik nekik, és úgy gondolják, el tudnák őt képzelni a saját csapatukban. Vagyis ez egy olyan énekverseny, ahol a hang és az azzal kifejezhető egyéniség számít. És csak az.

Ezért kezdtem el nagyon kérlelni a Sorsot, vagy bárkit és bármit, hogy legyen itthon is Voice, és lesz! A zsűriben pedig Caramel, Somló Tamás, Malek Andrea és Mező Misi foglal majd helyet. Már csak arra vagyok nagyon kíváncsi, a licensztől mennyiben térhetnek el, illetve, hogy kik lesznek a tehetségek.

Az én eddigi kedvenc Voice bagázsom a The Voice of Germany döntősei és főleg az ottani zsűri voltak: ott Rea Garvey, Nena (igen, a Luftballonos Nena :))), a The Boss Hoss és Xavier Naidoo ültek, vagyis inkább oltották egymást a forgószékekben. :-)))

Valahogy így: katt a vicces videóért :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése