2016. július 13., szerda

Túllépnek a sztereotípiákon az Unilever reklámjai

Ha hozzám hasonlóan téged is idegesítenek a reklámok bugyutábbnál bugyutább, totálisan hiteltelen nőalakjai, és szeretnél már változást ezen a téren, akkor valószínűleg hozzám hasonlóan boldogan sóhajtasz fel a következő sajtóközleményt olvasva. 

Túllépnek a sztereotípiákon az Unilever reklámjai

Az Unilever arra hívja fel a világ legnagyobb hirdetőinek figyelmét, hogy ismerjék fel a reklámokban még mindig jelenlévő, idejétmúlt nemi sztereotípiákat, valamint azt, hogy a nemi szerepek progresszív bemutatása nemcsak a társadalom, de a márkák szempontjából is előnyös. Az Unilever #unstereotype kezdeményezéséhez – amelyet a vállalat a Cannes-i Reklámfesztiválon jelentett be – már számos globális reklámügynökség csatlakozott.

Az Unilever a szerepek, a személyiség és a külső megjelenés mentén kívánja fejleszteni a nők bemutatását reklámjaiban, azaz a szereplőket hitelesebb, valódi személyiségként, háromdimenziós, hús-vér emberként kívánja megjeleníteni.

A vállalat eddig is élen járt az úttörő kampányok fejlesztésében: évek óta fut a Dove „valódi szépség” kezdeményezése, és nemrégiben az Axe is gyökeresen újított: „Find Your Magic” kampányát a fogyasztók és a kommunikációs szakma is nagyra értékelte.



Forrás: Noguchi Porter Novelli

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése