2013. június 17., hétfő

Ki nézett ki a legjobban a Viva Cometen?

Néztétek idén a Viva Cometet? Esetleg ott voltatok a helyszínen is? Akár így, akár úgy követtétek az eseményeket, sok hírességen megakadhatott a tekintetetek - szerintetek ki nézett ki a legjobban idén a Cometen?

Egy kis segítség: a Viva honlapján található egy összeállítás a hírességek legjobb Instagram fotóiról, melyek segítségével könnyedén felidézhetitek az este hangulatát. :)

És hogy ki tetszett nekem legjobban? Nehéz kérdés... a pasik közül a klasszikus eleganciát előnyben részesítő Curtis, a lányok közül pedig talán Lola és Radics Gigi - neki egyébként ezúton is gratulálok Az év énekesnője díj elnyeréséhez. :)

Egy kép Loláról - a fotót a Facebookon találtam.


És aki mellett nem tudtam szó nélkül elmenni: Sarka Kata sárga fűzőben, aki az élénk szín és persze formás alakja miatt sem maradt észrevétlen. ;)


Illetve Varga Viktor és kedvese is feldobták az estémet, akik kalóz párnak öltöztek. Egy közös barátunktól azt is megtudtam, hogy Viktor megnövesztette a szakállát erre az alkalomra. Wow, ez aztán az előkészület! :) :)


A képet a Life.hu fotósa készítette, a teljes galériájukért kattints ide.

És még egy fotó, csak nektek, csak most: én így mókáztam a Cometen egy kedves ismerősömmel... magunkat nem akartuk fotózni, hát szerepeljenek helyettünk a karszalagjaink! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése