2012. július 20., péntek

Gyorsabban, magasabbra, erősebben!

Talán már említettem korábban, hogy szerintem többek közt azért nagyszerű dolog sajtósnak/ újságírónak lenni, mert több fontos eseményt meg lehet nézni premier előtt. Így a "Gyorsabban, magasabbra, erősebben!" című fotókiállítást is a nagyközönség előtt járhattam be, több kollégámmal egyetemben, a Nemzeti Galéria "A" épületében.

Számomra ismét az odatalálás okozott némi gondot: az irányt sejtettem, de a "A" épületet csak több mosolygós emberke megkérdezése után találtam meg. A legtöbbet a "C" épületben dolgozó kedves néni segített, akinek ezúton is köszönöm a részletes útbaigazítást. :)

Eközben már intenzíven mosolyogtam magamon, hiszen 2007 óta Budapesten élek, és az egy dolog, hogy nem voltam még a Nemzeti Galériában, na de hogy oda se találjak A-ból B-be (vagyis jelen esetben inkább B-ből A-ba) x idő alatt... a mosolygás odabent csapott át belső röhögésbe, amikor a cuki biztonsági őrök odatereltek a sajtóregisztrációhoz. Sajnos a nevem valamilyen okból nem került fel a sajtólistára (vagyis a meghívott-, és részvételi szándékát vissza is jelző újságírók listájára), de az ilyesmi általában nem probléma: gyorsan odakanyarintottam az aláírásomat, a blog címét és az e-mail címemet. De a nevetés csak ezután jött: velem szemben hatalmas MNG felirat hirdette a Magyar Nemzeti Galériát. Belőlem meg - jó shoppingkirálynőként - félhangosan kibukott, hogy "Mango"... mivel a spanyol divatmárka rövidítése ugyanez. ;-)))

Na jó. Tereljük ismét komolyabb vizekre a beszámolót. :) Én igazából arra számítottam, hogy lesz néhány fotó, és a tárlatvezető ezekről fog majd mesélni nekünk, de elég nagyot tévedtem: nemcsak fotók, hanem színes plakátok, szobrok, oktatófilmek és egyéb videók mentek a kiállítótermekben elhelyezett tévék képernyőjén, a tárlatvezető pedig sokkal színesebb, szélesebb körű tájékoztatást nyújtott, mint amire számítottam.

Maga a kiállítás nagyon érdekesen van elrendezve: ha jól emlékszem, a "magasabban" szekcióval kezdődik, de az összes poént nem szeretném ám lelőni. :) Menjetek el, ha szeretnétek megnézni, mert szerintem érdemes. És tapasztalatból mondom: kedves útbaigazítást és néhány mosolyt is bárhol fogtok kapni. :)

További infókat itt találtok: Magyar Nemzeti Galéria - Gyorsabban, magasabbra, erősebben! kiállítás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése