2012. július 17., kedd

Magyar sztárok esete a spanyol olajbogyóval

A múlt héten még egy érdekes sajtótájékoztatón jártam. Tudjátok, volt az a nap, a szerdai, amiről korábban már írtam: aznap reggel mentem egy sajtótáj-ra, aztán BKV-hajóztam, este moziban voltam, de még a "csónakázás" és a film közt egy másik sajtótájékoztatóra is benéztem.

És nem bántam meg! Ugyanis nemcsak azt tudtam meg, hogy a spanyol olajbogyó nemzetének nagy büszkesége, mert egészséges, finom és számos remek étel alapanyagául szolgál, hanem több kollégámmal és meghívott sztárvendégekkel egyetemben azt is végignézhettem, ahogyan az Iberostar hotel séfje, a mosolygós Miguel Millera és Sági Szilárd íncsiklandó étkeket varázsol az asztalra, alig pár perc alatt.

A finomságok persze nemcsak nekem tetszettek nagyon, hanem a meghívott sztárvendégeknek is: Nagy Adri, Iszak Eszti, Dukai Regina, Baricz Gergő, a Nyári lányok, Vastag Tomi és az Apollo 23 együttes tagjai is belekóstoltak az ételkülönlegességekbe.

Az én kedvenc pillanatom viszont nem hozzájuk, hanem Tatár Csillához kötődik, aki előttem foglalt helyet a sajtótájékoztatón. Miután váltottunk pár szót, és megkért, hogy fotózzam le, mert a Facebookra szeretne magáról feltölteni egy képet a rendezvényről, kihoztak mindenkinek egy-egy kis tálkányi olívabogyót kóstoló gyanánt. És mire elmondták, hogy melyiket kellene megkóstolni először, Csilla tányérja már üres volt. :) Ez számomra azért volt szimpatikus és kedves pillanat, mert sokszor láttam már olyat, hogy egy ismert ember beszél valamiről, hogy ez meg az milyen fontos, aztán épp ellenkezőleg cselekszik. Csilla viszont bebizonyította, hogy nemcsak mesélni szeret arról, hogy milyen jókat lakmározik otthon az olívabogyókból, hanem bizony tényleg rajong értük. :)

Íme egy mosolygós kép a rendezvényről: a fotón Miguel Millera, Tatár Csilla és Sági Szilárd készít valami nagyon finomat - természetesen spanyol olívabogyó felhasználásával.


A fotóért köszönet a RedLemon ügynökségnek. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése